Chiquita z nową kampanią

Autor: pr 6 października 2016 09:30

Chiquita z nową kampanią Fot. mat.pras.

Chiquita rozpoczęła outdoorową kampanię reklamową, w ramach której prowadzone są działania w 7 polskich miastach. Działania są częścią globalnej kampanii marki przeprowadzanej pod hasłem „Just Smile”.

1 października wystartowała kampania bananów Chiquita, w ramach której prowadzone będą działania reklamowe na billboardach, citylightach oraz na autobusach. Kampania prowadzona będzie w 7 miastach - Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Trójmieście, Katowicach i Lublinie. Kampania trwać będzie przez cały październik i towarzyszyć jej będzie komunikacja w mediach społecznościowych. 

Zaplanowane działania to część globalnej kampanii marki Chiquita przeprowadzanej pod hasłem „Just Smile”. Chcemy powiązać naszą markę z codziennym dniem konsumentów i dostarczać im powodów do uśmiechu bo nic nie jest bardziej zaraźliwe niż uśmiech. Dlatego też w kampanii wykorzystywane są elementy marki, które kojarzą się konsumentom z radością płynącą z jedzenia pysznych owoców: słynna niebieska naklejka, Miss Chiquita oraz żółty, zakrzywiony w naturalnym uśmiechu kształt banana Chiquita – mówi Marcin Nowak, Sales Director Poland and CEE, Chiquita.

Jak wynika z badania zleconego TNS przez Chiquita banany tego producenta to ulubiona marka bananów polskich konsumentów (50 % konsumentów deklaruje, że Chiquita to ich preferowana marka bananów). Polscy konsumenci cenią banany Chiquita za ich wysoką jakość oraz pyszny smak. (Na podstawie wyników „Badanie marki Chiquita” TNS 2015). 85 proc. badanych osób, które znały markę Chiquita chciałoby, żeby sklep w którym robią zakupy miał banany Chiquita w swojej ofercie.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • I_love_bananas 2016-10-07 08:02:26

    Chiquita jest przereklamowana. Są inne marki bananów (np. Gina), które są tańsze a i lepiej smakują. Kampania promocyjna kosztuje, a płaci za to konsument...

  • andre 2016-10-06 12:56:06

    A gdzie w ogóle są w sprzedaży banany chiquita? Bo oprócz szumnych kampanii to w sklepach są niespotykane. Więc co z tego, że 58% deklaruje skoro i tak kupują inne marki???



ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.