CIN&CIN sprzymierzeńcem kobiet w nowej kampanii marki

Autor: pr 30 listopada 2017 11:20

CIN&CIN sprzymierzeńcem kobiet w nowej kampanii marki fot. materiały prasowe

Startuje nowa kampania CIN&CIN. Kultowa marka alkoholi uwielbiana przez Polki powraca do korzeni - do wizerunku opartego na emocjach i bliskiej relacji z kobietami. W spotach sponsoringowych TV, działaniach online i PR porusza temat: kobiecej siły, wolności i przyjemność.

CIN&CIN jest jedną z najbardziej znanych marek winiarskich w Polsce - wiceliderem rynku win musujących i wermutów. Rozpoznawalność i zaufanie konsumentów skłoniło markę CIN&CIN do rozszerzenia swojej oferty także o wina spokojne i wejścia w segment, który rozwija się najszybciej. Do sprzedaży wprowadziła trzy nowe warianty Bianco, Rose i Rosso w zniewalająco słodkim smaku wybranym przez konsumentki. Włoskie pochodzenie nowości umieszcza markę w dynamicznym trendzie sprzedaży win ze słonecznej Italii. Są lekkie i przyjemne, bardzo kobiece. Bo CIN&CIN to marka, która powstała z myślą o kobietach i do kobiet kieruje swoją nową, ogólnopolską kampanię pod hasłem „CIN&CIN Lubię TAK”. 

Kobieta CIN&CIN jest uosobieniem trzech wartości: #KOBIECA SIŁA, #WOLNOŚĆ, #PRZYJEMNOŚĆ. Dla niej wolność wyboru jest oczywista. Ona żyje na własnych zasadach. Zrywa ze stereotypową rolą i inspiruje innych. Zmienia bieg historii.

CIN&CIN inspiruje kobiety do poszukiwań swoich sposobów na czerpanie z życia pełnymi garściami i sięganie po to, czego chcą. Tę życiową siłę uosabiają wyjątkowe kobiece osobowości, które przyjęły zaproszenie do kampanii online marki CIN&CIN. To Klaudia Antos #SIŁA – tancerka, instruktorka i choregrafka, Monika Mariotti #WOLNOŚĆ – aktorka i podróżniczka uwielbiająca samotne wyprawy oraz Nina Kozieradzka #PRZYJEMNOŚĆ - DJ-ka Neen, okrzyknięta nową królową polskich parkietów. To prawdziwe KOBIETY CIN&CIN - żyją tak jak lubią! Teraz chcą motywować do działania, zarażać pasją i odwagą. Razem z CIN&CIN będą poszukiwały w Polkach #SIŁY, #PRZYJEMNOŚCI i #WOLNOŚCI. Zwyciężczynie aktywacji dla konsumentek wezmą udział w niecodziennej sesji zdjęciowej i otrzymają koszulki z limitowanej kolekcji od Dash My Buttons.

Przebojowość i kobiecy „patent” na wyjście z każdej sytuacji pokaże bohaterka premierowego spotu sponsoringowego, który od 11 grudnia będzie można zobaczyć w kanałach grupy TVN i Premium TV. Jego twórcą jest Marcin Ziębiński.
Kampanii sponsoringowej w TV towarzyszyć będą angażujące, niecodzienne działania w mediach i największych portalach internetowych, aktywacja konsumencka oraz specjalne ekspozycje łączące wszystkie kategorie i atrakcyjne materiały POS.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9024

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.