Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Co 4 złotówka wydawana na zdrowe przekąski trafia do sklepów tradycyjnych

www.portalspozywczy.pl 24 maja 2016 13:44


- Trzy na cztery zdrowe przekąski kupowane są w sklepach wielkoformatowych (hipermarkety, supermarkety oraz dyskonty) – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Anna Rochala.

- Spośród tych sklepów, jak wynika z danych Panelu Handlu Detalicznego Nielsena, kategoria rozwija się najszybciej w dyskontach. Warto zauważyć, że mimo mniejszej dynamiki wzrostu, sklepy małoformatowe wciąż odpowiedzialne są za niemal co czwartą złotówkę wydaną na zdrowe przekąski – dodaje.

Największymi segmentami w kategorii zdrowych przekąsek są niesolone orzechy, suszone owoce, a także batoniki musli.

Jeszcze półtora roku temu firma Euromonitor International szacowała, że w Polsce rynek naturalnie zdrowych przekąsek, czyli zamienników tradycyjnych słodyczy, z musli, owocami czy orzechami, jest wart prawie 600 mln zł i ma rosnąć o ok. 4 proc. rocznie.

Obecnie rynek może być wart dwa razy więcej w zależności od tego, co jest wliczane do tego segmentu.

Firma badawcza Nielsen badając rynek zdrowych przekąsek uwzględnia takie kategorie jak: chrupkie pieczywo, wafle ryżowe, orzechy i ziarna niesolone, suszone owoce i batony musli.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    4,77

  • Min

    3,32

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.