Co będzie kształtować rynek płatności bezgotówkowych w 2017 roku?

Autor: pr, dlahandlu.pl 30 listopada 2016 10:45

2017 będzie rokiem postępującego rozwoju sektora płatności elektronicznych, rozwiązań mobilnych, nowych usług oraz integracji kanałów sprzedaży - wynika z firmy SIX Payment Services.

 Idea zintegrowanej sprzedaży wielokanałowej (omni-channel) umocni się w 2017 roku

Integracja sprzedaży w wielu kanałach wprowadza nową jakość w zakresie dotarcia do klienta i jego obsługi. Umożliwia jednolite, sprawne zarządzanie kontaktem z klientem niezależnie od tego czy realizuje on swoje zamówienie w stacjonarnym punkcie sprzedaży, poprzez jeden z punktów kontaktowych w Internecie (np. sklep, portal społecznościowy) lub też łączy te kanały w procesie zakupowym. Obojętnie, czy posługuje się laptopem, tabletem, czy po prostu zamawia towar telefonicznie. Ważnym elementem takiej integracji są płatności, a tutaj aktywnym uczestnikiem rynku jest SIX Payment Services, który wspólnie z partnerami wdraża rozwiązania integrujące wiele kanałów sprzedaży, do tej pory działające osobno. Coraz większa liczba sprzedawców wdraża lub przygotowuje się do wdrożenia tego typu rozwiązań upatrując w nich przewagi konkurencyjnej, a w niedalekiej przyszłości standardu swojej działalności. Dlatego sprzedawcy, podejmując współpracę z podmiotem oferującym rozwiązania płatnicze, coraz częściej biorą pod uwagę liczbę kanałów płatniczych obsługiwanych przez dany podmiot oraz obsługiwanych krajów. W przeciwnym razie mogą być zmuszeni do współpracy z wieloma podmiotami w kraju i za granicą, co wiąże się z utrudnieniami w postaci odrębnego raportowania czy rozliczania transakcji.

 Coraz większy wachlarz nowych usług i metod płatności dostępnych dla klienta

W roku 2017 powinniśmy obserwować dalszy rozwój alternatywnych metody płatności oraz usług płatniczych, które będą zdobywać coraz większe zainteresowanie ze strony klientów.  W procesie tym uczestniczy również SIX Payment Services z rozwiązaniami np. dla zwolenników płatności mobilnych, czy też bezpiecznych płatności cyklicznych.

Smartfon i aplikacja płatnicza, do której jesteśmy w stanie dodać kartę i posługiwać się nią w bezpiecznych środowiskach bez względu na rodzaj urządzenia, eliminuje konieczność tworzenia dodatkowych portfeli elektronicznych, na których zamrażamy środki.

Płatności cykliczne z wykorzystaniem terminala płatniczego pozwalają na  bezpieczne pozostawienie danych wrażliwych i przetrzymywanie ich w  odpowiednio szyfrowanym środowisku, co w stu procentach odpowiada oczekiwaniom klienta oraz regulacjom obowiązującym na rynku. Tego typu usługa  popularyzuje się szczególnie tam, gdzie klient ma stałą relację umowną ze swoim dostawcą, skutkującą cyklicznością fakturowania, a więc i wnoszenia opłat (np. telekomunikacja, multimedia, energetyka, usługi abonamentowe, etc.).

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6613
Ilość aktualnych ofert: 303040

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.