Co-branding - świeży trend na rynku lodów

www.portalspozywczy.pl 14 lipca 2018 09:02

Co-branding - świeży trend na rynku lodów Lody Ptasie Mleczko, fot. materiały prasowe

Świeżym trendem na rynku lodów, który rozwijany jest od poprzedniego sezonu jest co-branding, czyli przenikanie się kategorii.

Co-branding to nic innego jak mariaże znanych marek oraz ich łączenie i przenikanie się kategorii. Prekursorem tego typu praktyk są lody Nestle, które - tworząc nowe produkty - korzystają z innych brandów grupy, takich jak: Princessa, Nesquik, Lion, KitKat.

Podobne rozwiązania praktykowane są już w Europie Zachodniej. I tak np. Perfetti Van Melle współpracuje z firmą Unilever w zakresie wprowadzenia na rynek pakowanych pojedynczo lodów pod hiszpańską marką lizaków Chupa Chups. Nie wiadomo kiedy pomysł ten zostanie zaszczepiony na rynek polski.

Dobrym przykładem w Polsce są natomiast lody sygnowane markami słodyczy Mondelez – Milka, Oreo, Daim i Toblerone od Froneri Polska (Zielona Budka). Są to lody zarówno na patyku, jak i w rożku, kubeczkach oraz w opakowaniach familijnych.

Podobnym przykładem są lody Łaciate (marka mleka Mlekpolu), które wprowadził na rynek Koral. Firma wprowadziła także na rynek lody sygnowane marką Oshee. Są to sorbetowe lody z witaminami i minerałami.

W tym sezonie hitem mogą okazać się lody marek Coliana. Od marca w szerokiej dystrybucji dostępne są lody inspirowane smakami Oranżady Hellena, wafelków Grześki i „najeżonych bakaliami” ciastek Jeżyki.

Co jeszcze? Ostatnio hitem (przynajmniej w mediach społecznościowych) stały się lody Ptasie Mleczko sygnowane marką Wedel. Pojawiły się one w wybranych sklepach Żabka. Cena - 3,99 zł za sztukę.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,33

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7898

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.