Co nowego w Groszku w 2019 roku?

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez EC Dystrybucja 3 stycznia 2019 13:01

Co nowego w Groszku w 2019 roku?

Koniec roku to czas podsumowań, refleksji i postanowień, nie tylko w życiu prywatnym. W biznesie również jest to kluczowy czas, w którym zapadają ważne decyzje na przyszły rok.

2018 rok był dla sieci Groszek naprawdę intensywny. W ciągu mijającego roku w sieci zrealizowanych zostało kilka dużych projektów. Największym z nich było kompleksowe wdrożenie marki własnej. W bieżącym roku do sklepów Groszek w całej Polsce trafiło blisko 30 indeksów z różnych kategorii, m. in. słodycze, soki, przetwory, karmy dla psów i kotów. Wszystkie produkty łączy spójny layout zielonych groszków na białym tle, dzięki czemu konsument bez problemu znajdzie produkty na półce. Nawigację w sklepie ułatwiają również dedykowane stopery półkowe.

W związku z wdrożeniem marki własnej, organizatorzy sieci zorganizowali niespodziankę dla swoich franczyzobiorców. Mieli oni okazję wziąć udział w wyjątkowej loterii, w której za zakup produktów marki własnej mogli wygrać samochód Peugeot 2008 Active+.

Co nowego w 2019?

Przyszły rok będzie czasem dalszego rozwijania marki własnej Groszek. Nowe produkty z miejsca zyskały szerokie grono fanów, a jej wprowadzenie okazało się dużym sukcesem dla sieci. W związku z tym w pierwszym kwartale nadchodzącego roku na półki trafi 20 nowych produktów z etykietą z Groszki, zarówno w już istniejących, jak i nowych kategoriach. W kolejnych kwartałach rozwijane będą kolejne indeksy pod brandem Groszek.

W przyszłym roku nie zabraknie oczywiście loterii, które już na stałe wpisały się w kalendarz wydarzeń sieci Groszek. Konsumenci chętnie biorą w nich udział i z niecierpliwością czekają na kolejne edycje. W nadchodzącym roku dla klientów zaplanowane są 2 loterie – w okresie wielkanocnym i bożonarodzeniowym. Do wygrania będą atrakcyjne nagrody rzeczowe.

W nadchodzącym roku o sieci Groszek usłyszymy w eterze. Sieć zaplanowała kampanię radiową mającą promować produkty w atrakcyjnych cenach. Franczyzobiorcy muszą dobrze przygotować się na zwiększony ruch w sklepach.

Oprócz tego, sieć rozpoczęła prace nad pozycjonowaniem marki. Efekty prac będzie można zobaczyć już niedługo. Odświeżona zostanie wizualizacja sklepów oraz layouty materiałów POS oraz szaty graficzne materiałów reklamowych. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,02

  • Min

    2,23

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6883
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.