Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Co trzeci właściciel placówki stacjonarnej deklaruje chęć założenia sklepu online

www.portalspozywczy.pl 10 czerwca 2016 21:22

33 proc. właścicieli sklepów offline planuje uruchomienie sprzedaży w sieci – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy DreamCommerce, dostawcy oprogramowania gotowych sklepów internetowych Shoper. Przedsiębiorcy rozumieją, że sprzedaż w internecie to dla nich większa liczba zainteresowanych klientów i większe możliwości.

Co trzeci właściciel sklepu, który pracuje poza internetem, zadeklarował chęć założenia sklepu online w dającej się określić perspektywie czasowej – wynika z badania przeprowadzonego przez pracownię Millward Brown na zlecenie DreamCommerce. Za najważniejsze zalety tego kanału sprzedaży uznają oni dotarcie do nowych klientów i związane z tym zwiększenie obrotów (większy rynek zbytu). Na kolejnych miejscach wymieniane są: łatwość w dotarciu do klienta, brak konieczności prowadzenia magazynu stacjonarnego i elastyczny czas pracy.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Margaret 2016-06-15 11:32:46

    Wcale się dziwię, że jest taka popularność sklepów internetowych. Przeczytajcie bardzo ciekawy artykuł o zaletach takiego rodzaju działalności alterweb.pl/-kilka-slow-o-zaletach-sklepow-internetowych. Jest to biznes, dzięki któremu szybko możemy stać się popularni i zdobyć dużą ilość klientów w krótkim czasie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    3,86

  • Min

    1,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9629

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.