Coca-Cola chce odpowiadać na trendy żywieniowe i zdrowotne

Autor: dlahandlu.pl 2 lutego 2018 12:27

W styczniu 2018 roku na polski rynek weszła nowa marka – FUZETEA, należąca do portfela firmy Coca-Cola. Marka odniosła sukces na 52 rynkach i jest liderem w wielu krajach, np. w Brazylii, Ekwadorze, czy Izraelu. FUZETEA to produkt w pełni opracowany na podstawie zasad długoterminowej strategii biznesowej The Coca-Cola Company: Total Beverage Company. Zgodnie z jej ideą firma chce zapewnić ludziom na całym świecie napoje, które odpowiadają na potrzeby wynikające z bieżących trendów żywieniowych i zdrowotnych.

- Obecnie konsumenci są coraz bardziej świadomi podejmowanych przez nich decyzji, coraz większą wagę przywiązują do swojego stylu życia, zbilansowanej diety, a co za tym idzie do spożycia cukru. Chcą jeszcze większego wyboru produktów, oczekują wielu możliwości – napój herbaciany FUZETEA to odpowiedź na ich potrzeby: zawiera naturalne aromaty, ekstrakt z herbaty pochodzącej ze zrównoważonych upraw oraz naturalny ekstrakt ze stewii, dzięki któremu napój jest niskokaloryczny - wyjaśnia firma.

The Coca-Cola Company opracowuje nowe, zaskakujące połączenia smaków, będąc na bieżąco z szybko zmieniającymi się upodobaniami konsumentów. Wraz z rosnącym zapotrzebowaniem na bardziej zróżnicowane marki, dostosowuje swoje produkty tak, by spełniały ich oczekiwania – szczególnie w zakresie wprowadzania nowych wartości odżywczych, a także zmieniającej się sieci sprzedaży. Ponadto firma jest w pełni zaangażowana w pomaganie konsumentom w lepszym kontrolowaniu ilości cukru zawartego w produkowanych napojach – bez rezygnowania z doznań, które znają i kochają. 

Przez ostatnie 130 lat The Coca-Cola Company stała się największą firmą napojową, posiadającą ponad 500 marek, 3900 produktów, zatrudniającą 700 000 pracowników w ponad 200 państwach na całym świecie.

– Nasza flagowa marka Coca-Cola jest jedną z najbardziej ikonicznych i najdroższych marek na świecie. Jednak nasza firma to dużo więcej niż Coca-Cola. Od kilku lat nasz biznes przechodzi prawdziwą transformacje. Wsłuchujemy jeszcze bardziej w głosy naszych konsumentów, starając się na bieżąco na nie odpowiadać. Rozwijamy nasze portfolio, aby oferować szeroki wachlarz napojów najlepiej dopasowanych do różnych potrzeb i okazji. Chcemy stać się Total Beverage Company, dostarczającą na rynki całego świata nowoczesne i innowacyjne produkty. FUZETEA jest tego doskonałym przykładem. To marka, która jest zupełnie nową propozycją w kategorii napojów herbacianych, wykraczającą poza dotychczas obecne na rynku warianty smakowe. Wierzymy, że polscy konsumenci, którzy coraz częściej oczekują nowości od producentów, odpowiedzą na nią pozytywnie – wyjaśnia Stoyan Ivanov, dyrektor generalny Coca-Cola Poland Services.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    24,99

  • Śr

    17,30

  • Min

    12,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7898

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.