Coca-Cola Energy z silnym wsparciem marketingowym

Autor: pr 17 września 2019 12:45

Coca-Cola Energy z silnym wsparciem marketingowym Fot. materiały prasowe

We wrześniu ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy – pierwszego na rynku napoju energetyzującego o nucie smakowej Coca-Cola. W ramach kampanii, koncentrującej się na pozytywnej energii, zaplanowane jest m.in.: silne wsparcie 360 stopni, obejmujące emisję spotu w TV, internecie i kinach, działania w digitalu, reklamy OOH oraz promocję w punktach sprzedaży.

Coca-Cola Energy to napój stworzony z myślą o osobach prowadzących intensywny tryb życia, dla których liczy się pozytywna energia do działania. Wyróżnia się wyjątkowym i orzeźwiającym smakiem oraz składem odpowiadającym na bieżące trendy konsumenckie. Zawiera kofeinę pochodzenia naturalnego, ekstrakt z guarany i witaminy z grupy B. Nie zawiera tauryny. Nowość dostępna jest w puszce 250 ml, zarówno w wersji regularnej, jak i Zero, pozbawionej kalorii oraz cukru.

W ramach kampanii, agencja Ogilvy we współpracy z Not To Scale oraz Imaginarium Studios Andy'ego Serkisa stworzyła energetyzujący spot, koncentrujący się na charakterystycznej i atrakcyjnej identyfikacji wizualnej Coca-Cola Energy. Motywem przewodnim są pulsujące czerwone fale przenikające z puszki na otaczającą rzeczywistość i zachęcające do tańca pod hasłem „Poczuj pozytywną energię”.

W reklamie wykorzystano choreografię Natricii Bernard oraz taneczny utwór „Circle Up” autorstwa Party Favor z udziałem Bipolar Sunshine. Od września polską odsłonę spotu można zobaczyć w telewizji, internecie oraz kinach. Za jej adaptację na nasz rynek odpowiada McCann Worldgroup.

Nowość będzie cieszyła się także silną promocją w digitalu, kampanią OOH

oraz w punktach sprzedaży. Napój będzie promowany zgodnie z wytycznymi odpowiedzialnego marketingu firmy The Coca-Cola Company oraz UNESDA.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za adaptację lokalnych materiałów graficznych – agencja Fortis, Kreacją i obsługą kampanii digitalowej zajmuje się SMG Liquid Thread. Działania PR powierzono agencji Big Picture.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    5,08

  • Min

    1,78

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7786
Ilość aktualnych ofert: 476982

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.