Coca-Cola: Marki muszą dyktować trendy zanim zrobi to Amazon

Autor: wirtualnemedia.pl 28 listopada 2018 13:57

Javier Meza, nowy CMO Cola-Coli, twierdzi, że kluczem do sukcesu marek jest dziś budowanie lojalności klientów w taki sposób, w jaki robią to giganci e-commerce, tacy jak Amazon - informują Wirtualnemedia.pl.

- W momencie, w którym ludzie przestaną chcieć Coca-Coli, to Amazon zacznie decydować, jakich marek zapragną - powiedział Javier Meza. - Kiedy tempo zmian poza firmą jest wyższe niż wewnątrz niej, zaczyna tracić znaczenie - dodał CMO Coca-Coli.

Szybkie wdrażanie innowacji to jedno z kluczowych wyzwań Coca-Coli. Jej szef James Quincey chce, by koncern był nieustająco liderem trendów na rynku oraz płynnie reagował na zmieniające się potrzeby konsumentów. Korporacja wprowadza także różne nowości, np. colę o smaku kawy, imbiru, czy cynamonu, dostępnej także na rynku polskim.

Czytaj więcej na: wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,15

  • Min

    2,63

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6037

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.