Coca-Cola startuje z nową kampanią edukacyjną

Autor: dlahandlu.pl 23 kwietnia 2019 10:23

Coca-Cola startuje z nową kampanią edukacyjną Fot. materiały prasowe

Coca-Cola rusza z nową kampanią edukacyjną, która ma uświadamiać, jak ważna jest segregacja, zbiórka i recykling opakowań plastikowych i zachęcać do podjęcia wspólnego wysiłku na rzecz ochrony naszej planety.

W ramach inicjatywy konsumenci będą mogli m.in. skorzystać z nowej platformy Green Lab (https://greenlab.pl/), gdzie będą mogli poszerzyć swoją wiedzę na tematy środowiskowe, znaleźć garść inspiracji, w tym infografiki bogate w praktyczne porady, np. jak segregować odpady. Na stronie znajdą się również ciekawe wywiady oraz video, a także konkursy angażujące użytkowników do wprowadzenia pozytywnych zmian we własnym otoczeniu.

Tegoroczna edycja pod hasłem „Wszystkie ręce na pokład” to inauguracja długofalowej kampanii „11 kroków do Świata Bez Odpadów” zaplanowanej na najbliższe 11 lat. Ma to związek z globalną ambicją firmy World Without Waste (Świat Bez Odpadów), zakładającej, że do 2030 roku Coca-Cola pomoże zebrać i poddać recyklingowi tyle butelek i puszek, ile trafia od firmy na rynek. Coca-Cola od kilku lat współpracuje z gminami, ekspertami, organizacjami pozarządowymi i innymi firmami, aby pomóc w rozwiązaniu problemu zanieczyszczenia środowiska odpadami opakowaniowymi. Teraz Coca-Cola chce zaprosić do wspólnego działania także konsumentów z całej Polski.

Akcję „Wszystkie ręce na pokład!” wspierają Fundacja Coca-Cola oraz Fundacja Nasza Ziemia, a także media wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska. Akcja „Wszystkie ręce na pokład” jest skierowana do każdego. Dobór zaproszonych do współpracy redakcji – Onet, Newsweek, Noizz, Fakt, Ofeminin, Business Insider – jest również szeroki. Nasze media docierają miesięcznie do ponad 21 mln realnych użytkowników. Wierzymy, że tak szeroki zasięg oraz charakter działań pomogą nam osiągnąć wymierny, realny efekt i zwiększyć świadomość odbiorców oraz ich podejście na bardziej ekologicznie świadome – mówi Ewa Schreiber, kierownik działu projektów strategicznych z Ringier Axel Springer Polska.

Za kreację i koncepcję kampanii odpowiada Media Impact – biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • znudzony millenials 2019-04-23 10:30:14

    To może zamiast plastiku wprowadzić opakowania ze szkła?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7786
Ilość aktualnych ofert: 476982

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.