Coca-Cola ze świąteczną kampanią i loterią

Autor: pr 13 listopada 2018 11:23

Coca-Cola ze świąteczną kampanią i loterią Fot. materiały prasowe

Tegoroczny świąteczny koncept marketingowy Coca-Coli otrzyma szerokie wsparcie mediowe oraz sprzedażowe. Na kampanię złożą się m.in.: nowa reklama TV, tematyczne etykiety ze świątecznymi wyzwaniami  dla konsumentów, współpraca z influencerami czy grudniowa ogólnopolska trasa kultowych ciężarówek. W TV oraz kinach emitowana jest od 12.11. tematyczna kopia świąteczna, do której zdjęcia kręcono przez 6 dni w Polsce. W ramach promowania tegorocznego przekazu Coca-Cola  "Podaruj radość #jakMikołaj" marka wesprze Szlachetną Paczkę, zapraszając konsumentów do wspólnego dzielenia się dobrem i poświęcenia swojej uwagi drugiej osobie.

Coca-Cola zachęca, aby dostrzegać potrzeby innych. Dlatego zaprasza konsumentów do wspólnego wsparcia idei Szlachetnej Paczki. W tym celu marka przygotowała konkretne narzędzie pomocowe: wystarczy kupić Coca-Cola Original Taste lub Coca-Cola Zero Cukru 0,5l ze świątecznej edycji, wejść na platformę woah.com, zaakceptować regulamin oraz wpisać kod spod nakrętek, aby aktywować wsparcie finansowe ze strony marki. Każdy zarejestrowany kod ma równowartość 1 zł.

- Takie wartości jak rodzina, radość, szczęście oraz bycie razem od początku stanowią podstawę DNA Coca-Cola. Dlatego od lat konsekwentnie włączamy się we wspólnotowe dzieła pomocowe. W ramach rozpoczętej kampanii świątecznej zdecydowaliśmy się zaangażować naszych konsumentów w dobroczynną pomoc beneficjentom Szlachetnej Paczki. Chcemy w ten sposób zwrócić uwagę na ogromną liczbę osób w Polsce wciąż potrzebujących wsparcia - powiedział Damian Podawca, Senior Brand Manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

- "Podaruj radość #jakMikołaj" to akcja, w której z dumą bierzemy udział. Szlachetna Paczka od osiemnastu lat łączy ludzi, którzy chcą dzielić się wyjątkowymi prezentami z osobami czekającymi na te prezenty - tak jak każdy z nas czeka na prezent  od Mikołaja. Dzięki pomocy marki Coca-Cola o możliwości zostania Mikołajem  w Paczce usłyszą osoby, które do tej pory nie wiedziały o tym, że mogą spełnić czyjeś marzenia. Mam nadzieję, że wspólnie połączymy jeszcze więcej osób
w dzieleniu się radością na Święta - dodała Joanna Sadzik, prezes Stowarzyszenia Wiosna.

Jednocześnie, 5 listopada Coca-Cola rozpoczęła promocję konsumencką. Wystarczy kupić jeden z wybranych produktów, biorących udział w grze: Coca-Cola Original Taste lub Coca-Cola Zero Cukru o pojemności 0,5l, zarejestrować się na stronie woah.com oraz wpisać kod spod nakrętki. Kody zmieniają się w punkty i zasilają konto danego użytkownika. Następnie należy dokonać wyboru między nagrodą główną, tj. 4.osobowym wyjazdem do Laponii na spotkanie ze św. Mikołajem (!), nagrodami specjalnymi przygotowanymi przez digital influencerów jak Maffashion, Blowek, Rezi, Martin Stankiewicz, Abstrachuje oraz Ewę Wachowicz lub gigantycznymi pluszakami polarnymi Coca-Cola.

Świąteczna kampania Coca-Cola wystartowała 12 listopada i potrwa do końca grudnia. Dzięki wykorzystaniu różnych narzędzi i kanałów komunikacji będzie obecna w całej Polsce.

McCANN Worldgroup jest partnerem w obszarze kreacji i produkcji kopii reklamowych. Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów oraz współpracę z influencerami odpowiada dom mediowy MediaCom; za koordynację promocji konsumenckiej, kreację i przygotowanie materiałów BTL oraz OOH – agencja reklamowa Fortis. Obsługę w obszarze digital oraz social media powierzono LiquidThread, organizację Świątecznej Trasy Ciężarówek agencji eventowej Pankreator, natomiast działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • gloria 2018-11-14 18:58:24

    ale super akcja, na pewno skorzystam ;) jeszcze gram o 750zl za ankiete w media expert ;)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6037

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.