Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Coca-Cola Zero rusza z nową kampanią

Autor: pr 18 kwietnia 2013 10:52

Coca-Cola Zero rusza z nową kampanią

Pod nazwą „Uwierzysz jak spróbujesz" rusza nowa kampania marketingowa Coca-Cola Zero. Głównym elementem tegorocznej komunikacji marki jest oryginalny spot oparty na zabawnej i nieoczekiwanej intrydze.

Celem kampanii jest przekonanie konsumentów, by sięgnęli po napój Coca-Cola Zero, spróbowali go i przekonali się, że smakuje on równie dobrze jak regularna Coca-Cola. Dodatkową wartością napoju jest to, że nie zawiera on cukru.

Marka wychodzi naprzeciw potrzebom tych osób, które poszukują na sklepowych półkach produktów light, dbają o siebie i swój wygląd, ale jednocześnie nie chcą rezygnować ze smaku ulubionego napoju.

- Coca-Cola Zero jest nowoczesną i dynamiczną marką skierowaną zarówno do kobiet, jak i mężczyzn. Coca-Cola Zero to dowód na to, że sięgając po produkty typu „light" nie musimy już rezygnować z doskonałego smaku! Kampania „Uwierzysz jak spróbujesz" ma także zachęcić do zakupu tych wszystkich, którzy dotychczas nie mieli okazji spróbować Coca-Coli Zero - twierdzi Sebastian Wężyk, odpowiadający za markę Coca-Cola Zero w Coca-Cola Poland Services.

Głównym elementem tegorocznej komunikacji marki jest oryginalny spot, w którym sympatyczny sprzedawca z kinowego baru wciąga uczestników jednego z seansów filmowych w zabawną intrygę. Bazuje ona na żartobliwej podmianie zamawianej przez ludzi Coca-Coli na Coca-Colę Zero. Zamiana wychodzi na jaw w najmniej oczekiwanym momencie. Reakcja osób w kinie, a zwłaszcza ich zaskoczenie, zwiększa wiarygodność przekazu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    27,80

  • Śr

    17,49

  • Min

    12,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.