Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Coccodrillo chce pozyskać pieniądze z giełdy na rozwój sieci sklepów

Autor: dlahandlu.pl 23 września 2014 10:29

CDRL S.A., właściciel marki Coccodrillo, zamierza wprowadzić swoje akcje na rynek główny Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka, przeprowadzi ofertę publiczną a pozyskane środki przeznaczy m.in. na rozwój sieci sprzedaży odzieży dla dzieci.

„CDRL dynamicznie zwiększa sieć swoich sklepów a także wyniki finansowe. Dzięki ofercie publicznej pozyskamy środki na dalszy rozwój, ale wejście na giełdę to dla nas także naturalny etap w budowie Grupy, której celem jest umocnienie pozycji regionalnego lidera na szybko rosnącym rynku odzieży dla dzieci" - powiedział prezes Marek Dworczak.

Spółka jest obecna od grudnia 2011 roku na rynku Catalyst, gdzie do września br. będą jeszcze notowane jej obligacje. - Spółka jest bardzo dobrze postrzegana przez rynek, stąd ufamy że oferta akcji spotka się z dużym zainteresowaniem i zadebiutujemy na warszawskiej giełdzie jeszcze w tym roku" - zaznaczył wiceprezes Tomasz Przybyła.

Spółka jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Zdobyła wiodącą pozycję na rynku polskim oraz w Europie Środkowo-Wschodniej a także działa w krajach poza Unią Europejską. Sklepy Coccodrillo znajdują się na czterech kontynentach, m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach czy Brazylii.

Sieć sklepów w ostatnim czasie regularnie rosła. Na koniec 2013 r. spółka miała 342 sklepów wobec 294 rok wcześniej oraz 234 w 2011 roku. Spółka od 2010 r. oferuje swoje produkty również w sklepie internetowym, który systematycznie jest rozwijany.

Głównymi akcjonariuszami Spółki są panowie Marek Dworczak oraz Tomasz Przybyła, którzy pełnią odpowiednio funkcje prezesa oraz Wwiceprezesa zarządu. Obaj są od 20 lat związani z branżą, a od 11 lat wspólnie rozwijają markę Coccodrillo. W I połowie 2014 r. Grupa CDRL zanotowała 71,7 mln zł przychodów oraz 6,1 mln zł zysku netto, wobec 65,4 mln zł przychodów i 0,8 mln zł straty w analogicznym okresie 2013 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.