Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Coccodrillo podtrzymuje prognozy wyników finansowych

Autor: PAP 28 października 2014 19:17

Coccodrillo podtrzymuje prognozy wyników finansowych

Spółka CDRL, właściciel marki odzieży dziecięcej Coccodrillo, która zadebiutowała 27 października na GPW, chce rosnąć w tempie 10-15 proc. rocznie. Podtrzymuje tegoroczne prognozy wyników.

"Tegoroczne prognozy są niezagrożone, będziemy dążyć do ich realizacji" - powiedział dziennikarzom po uroczystości debiutu Tomasz Przybyła, wiceprezes spółki.

Prognoza na cały 2014 r. zakłada 10,87 mln zł zysku netto, 18,45 mln zł EBITDA oraz 159,39 mln zł przychodów. W I połowie 2014 r. grupa CDRL zanotowała 71,7 mln zł przychodów oraz 6,1 mln zł zysku netto, wobec 65,4 mln zł przychodów i 0,8 mln zł straty w analogicznym okresie 2013 r.
W przyszłości spółka chce rosnąć w tempie 10-15 proc. rocznie.

"Zakładamy 10-15 proc. wzrost przychodów rocznie, co będzie wynikać z przyrostu powierzchni, ale pracujemy też nad zwiększeniem sprzedaży na metr. Dostosowujemy również kolekcję, zwiększając ofertę podstawową, mniej wrażliwą na warunki pogodowe" - powiedział Marek Dworczak, prezes CDRL.

Grupa CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej na rynku polskim i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, którą sprzedaje pod marką własną Coccodrillo. Ponadto, prowadzi sprzedaż wyrobów producentów krajowych pod markami uzupełniającymi - głównie zabawek i akcesoriów.

Na koniec trzeciego kwartału spółka miała 205 sklepów w Polsce i ok. 130 sklepów za granicą.

Do końca roku może otworzyć w Polsce jeszcze kilka, kilkanaście sklepów.

"Chcemy dalej rozwijać sieć sprzedaży w Polsce, docelowo chcemy mieć 250 sklepów. Interesuje nas dalej Europa Środkowo-Wschodnia i kraje poza Europą. Ważny jest dla nas sklep internetowy na skalę europejską. W pierwszym kwartale przyszłego roku uruchomimy e-sklep na Polskę, Niemcy, Czechy, Austrię, Słowację. Będzie też wersja rosyjska i angielska" - powiedział Przybyła.

Spółka pozyskała z emisji 14,9 mln zł brutto, sprzedając 1 mln akcji. Inwestorom instytucjonalnym przydzielono 920 tys. akcji, a indywidualnym 80 tys. Stopa redukcji zapisów inwestorów indywidualnych wyniosła 81,75 proc.

Środki z oferty mają posłużyć na dalszą rozbudowę sieci sprzedaży, a także rozwój sklepu internetowego i inwestycje w logistykę.

CDRL zadebiutowała we wtorek na warszawskiej giełdzie. Po godz. 12.30 kurs spółki rośnie o 2,5 proc. do 15,27 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.