Coffeeheaven wprowadza program lojalnościowy

Autor: pr 23 września 2011 14:19

Coffeeheaven uruchomił 20 września br. program lojalnościowy - my coffeeheaven. Klienci kawiarni otrzymają unikatowe karty magnetyczne, a wraz z nimi wiele urozmaiconych korzyści.

Od 20 września w kawiarniach coffeeheaven można odebrać specjalne karty magnetyczne my coffeeheaven. Klienci zdobywają punkty za zakup wszystkich produktów dostępnych w kawiarni oraz w prosty sposób wymieniają je na dowolne produkty coffeeheaven. To pierwszy program na rynku, który premiuje całą ofertę. Punkty są zapisywane na karcie od momentu pierwszego zamówienia. Za każdą wydaną złotówkę, klient otrzymuje 0,5 punktu.



Z racji deklaratywnego poziomu korzystania z internetu przez grupę docelową coffeeheaven, kartę można także zarejestrować na stronie www.mycoffeeheaven.pl. Dzięki takiej rejestracji klienci uzyskują dodatkowe korzyści: ekstra punkty w dniu urodzin, specjalnych okresach promocyjnych czy punkty premiowe za specjalnie dedykowane dla konkretnego klienta promocje. Rejestracja jest też bardzo przydatna w przypadku zagubienia karty. Gwarantuje, że zebrane punkty są przypisane do naszego konta, więc można je bez problemu przenieść na nową kartę. Dzięki stronie WWW, każdy ma dostęp do swojego konta - liczby zgromadzonych punktów, historii wizyt w coffeeheaven oraz bieżących informacji o programie.



- Program lojalnościowy ma globalne znaczenie dla naszego biznesu, gdyż skutecznie buduje świadomość marki i ma niebagatelny wpływ na wyniki sprzedażowe - mówi Paweł Wasiljew, dyrektor zarządzający CHI Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • staly klient 2011-11-05 22:25:50

    Nie wiem w jaki sposób Coffeeheaven dba o swoich klientów jeśli chodzi program lojalnościowy. Jako, że jestem częsta bywalczynią tej kawiarni używałam karty stałego klienta która wcześniej oferowała 1 kawę gratis za 10 kupionych. Teraz oferta się zmieniła i stały klient traci na tym. Teraz za kupioną kawę za powiedzmy 10zł dostajemy 5 punktów, co jest równoważne z 50gr. Nawet jeśli kupię 10 takich kaw na swoim koncie będę miała 50 punktów, czyli 5zł - a za to już kawy nie kupię!!! I to się nazywa troska o klienta? I gdzie jest te 70% klientów, którzy ocenili pozytywnie te program???

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6676
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.