CSR coraz częściej kryterium wyboru produktu dla konsumentów

Autor: dlahandlu.pl 27 października 2017 13:59

Do 2030 roku dla 80 proc. pracowników na świecie istotnym aspektem oceny rzeczywistej wartości firmy i decyzji o jej poleceniu będzie zaangażowanie przedsiębiorstwa w aktualne problemy społeczne i środowiskowe. Pokolenie „millenialsów” już teraz charakteryzuje się dociekaniem na temat działań CSR-owych pracodawców – oceniają przedstawiciele Open Eyes Economy Summit.

Z każdym rokiem coraz więcej osób deklaruje, że są gotowe zapłacić wyższą cenę za produkt pozyskany ze zrównoważonego źródła.

Biznes nie przyniesie korzyści, jeśli firma straci zaufanie konsumentów, na które obecnie bardzo duży wpływ ma odpowiedzialność społeczna. – Jednorazowe akcje CSR-owe przestają odzwierciedlać zaangażowanie firmy w problemy społeczne. Konsumenci pytają natomiast o łańcuchy dostaw, źródła pozyskiwania surowców, kontrahentów i partnerów. Przedsiębiorca musi wziąć odpowiedzialność za cały proces składający się na jego działalność – mówi Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny Open Eyes Economy Summit, międzynarodowego szczytu poświęconego Ekonomii Wartości.

Z przeprowadzonej w Niemczech ankiety wynika, że podczas zakupu kawy konsumenci kierują się kryterium, czy została ona pozyskana ze zrównoważonych źródeł. Firmy nie mogą ignorować wymagań swoich klientów i muszą sprostać oczekiwaniom coraz bardziej świadomych odbiorców. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,64

  • Min

    1,29

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9191

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.