CVC zmieni asortyment w Żabce

Autor: Puls Biznesu 6 marca 2017 09:53

CVC zmieni asortyment w Żabce fot. dlahandlu.pl

CVC Capital Partners chce zmienić logo Żabki i wprowadzić więcej zdrowej, gotowej żywności – informuje Puls Biznesu.

Amerykański fundusz CVC Capital Partners czeka jeszcze na zgodę Komisji Europejskiej na przejęcie Żabki, ale ma już gotową strategię dla największej sieci typu convenience w Polsce.

CVC Capital Partners zamierza w ciągu paru lat wydać kilkaset mln zł na rozwój sklepów Żabka. Krzysztof Krawczyk, zarządzający CVC w Polsce mówi, że strategia zaproponowana przez obecny zarząd stanowi bardzo dobrą odpowiedź na zmiany oczekiwań i zachowań polskich konsumentów, więc będzie ją realizować. W scenariuszu bazowym fundusz nie zakłada akwizycji mniejszych podmiotów i nie przewiduje też partnerstwa strategicznego z istotnymi graczami

Chodzi o Eurocash, który przez długie miesiące deklarował chęć zakupu Żabki, a jego menedżerowie byli prawie pewni, że akwizycję mają w kieszeni. Jednak Mid Europa Partners nie zgodził się, by spółka Luisa Amarala brała udział w procesie.

W Żabce sporo się zmieni. Spółka upowszechni format testowany od kilku miesięcy w wybranych sklepach, charakteryzujący się nowym logo — już bez wizerunku płaza.

Krzysztof Krawczyk mówi też, że fundusz chce zmienić nie tylko wizerunek Żabki, ale też jej wnętrze. Będzie więcej zdrowych, gotowych posiłków — kanapek, sałatek czy zdrowych deserów, ale też inspiracji ze świata — przekąsek z nasionami chia czy japońskich onigiri. Fundusz chce dopasować koncepcję sklepu do potrzeb zapracowanego i zabieganego konsumenta.

CVC wzbogaci wiedzą o światowych trendach dotychczasową politykę zarządu Żabki, który testuje nowe logo i asortyment. Będzie się wzorował na 7-Eleven, największej sieci handlu detalicznego na świecie. Nową identyfikację wizualną przygotowała agencja BNA.

Więcej w Pulsie Biznesu.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Tajemniczy klient 2017-03-07 15:21:51

    Chyba nie do końca wiedzą co kupili, przecież tam głównie alkohol się sprzedaje.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7507

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.