Czarny Piątek w USA przenosi się do sieci

Autor: dlahandlu.pl za businessinsider.com 21 listopada 2016 11:18

Czarny Piątek, czyli dzień promocji i zniżek po Święcie Dziękczynienia, był w przeszłości największym dniem zakupów w roku w Stanach Zjednoczonych. Jednak w ciągu ostatnich kilku lat coraz mniej kupujących odwiedza w tym czasie sklepy sieci Walmart czy Target.

Analitycy szacują, że ruch w sklepach podczas tegorocznego Czarnego Piątku będzie niższy o około 3,5 proc. w porównaniu do ubiegłego roku.

W ubiegłym roku 102 milionów kupujących zrobiło zakupy w czasie poświątecznego weekendu. W 2012 roku z tej okazji skorzystało 147 mln Amerykanów - wynika z danych National Retail Federation.

To nie znaczy, że Amerykanie nagle przestali szukać promocji. Po prostu coraz częściej szukają okazji w sieci. Szacuje się, że liczba kupujących online w czasie świątecznego weekendu wyniesie 137.4 mln osób. W ubiegłym roku na zakupy w internecie zdecydowało 135.8 mln konsumentów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,63

  • Śr

    4,16

  • Min

    2,97

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9455

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.