Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Czerwona Torebka: Na rynku tworzy się nisza dla klasycznych formatów dyskontowych

www.portalspozywczy.pl 16 grudnia 2013 09:13

Czerwona Torebka: Na rynku tworzy się nisza dla klasycznych formatów dyskontowych

Sieć Dyskont Czerwona Torebka chce zająć na rynku miejsce dla klasycznego dyskontu, które powstało w wyniku zmiany strategii przez sieci Biedronka i Lidl, które coraz bardziej upodabniają się do supermarketów. Wejście w powstałą niszę sprawi, że Dyskont Czerwona Torebka będzie miał jednego konkurenta, niemiecką sieć hard dyskontową Aldi.

Władze sieci Dyskont Czerwona Torebka uzasadniają pozycjonowanie rynkowe nowego dyskontu wyjaśniając, że "postępująca ewolucja sklepów wywodzących się z segmentu dyskontów w kierunku supermarketów sprawia, że na rynku tworzy się nisza dla nowych sieci w klasycznym formacie dyskontowym. Rosnąca świadomość zakupowa sprawia, że dzisiejszy konsument poszukuje markowych produktów w niskich cenach. Jednocześnie mamy do czynienia z niskim zaufaniem do marek własnych."

I dodają, że Dyskont Czerwona Torebka ma sprzedawać produkty markowe w niskich, hurtowych cenach. "W ofercie dyskontów znajdą się produkty znanych i rozpoznawalnych marek pochodzące od kluczowych producentów na polskim rynku." Będzie to "wąski, ale głęboki asortyment wyselekcjonowany na podstawie wnikliwych badań rynku."

Co ciekawe, władze nowej sieci zapowiadają, że w asortymencie sklepów Dyskont Czerwona Torebka będą przeważać produkty markowe "kluczowych producentów na polskim rynku" tym samym nowej sieci będzie brakowało jednej z najważniejszych cech dyskontu, która często stanowi o jej przewadze cenowej, czyli marki własnej. Można przypuszczać, że Dyskont Czerwona Torebka, będzie działał na podobnej zasadzie jak sklepy sieci dyskontów Netto, które oferują głównie towary markowe, uzupełniając ofertę towarami private label.

Powierzchnia sali sprzedaży sklepów Dyskont Czerwona Torebka będzie miała przynajmniej 600 mkw. Można domyślać się, że największe placówki będą miały ok. 1200 mkw. Przedstawiciele sieci nie zdradzają liczby produktów, które klienci będą mogli znaleźć na półkach, ani struktury asortymentu.

Władze spółki zapowiadają jednocześnie ekspansję nowej sieci dyskontów na terenie całego kraju. Sklepy będą powstawały w miejscowościach o populacji co najmniej 10 tys. mieszkańców, w lokalizacjach o dużym potencjale handlowym.

Znane są już pierwsze lokalizacje Dyskontów Czerwona Torebka. Jeden z pierwszych sklepów ruszy w Szczecinie, gdzie Dyskont Czerwona Torebka zajmie powierzchnię prawie 1,4 tys. mkw. w centrum handlowym Marcredo Center Szczecin. Park handlowy (o powierzchni ok. 14 tys. mkw.) mieści się ul. Struga. Kolejna placówka powstanie w Słupsku w kompleksie handlowym zlokalizowanym przy ul. 11 Listopada.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • zzzzzzzzz 2013-12-30 20:28:39

    Reklamujcie sie jako polska siec i w malych miastach

  • berlusconi 2013-12-18 11:11:59

    już Aldi probowal i mu sie nie udalo, ludzie chca supermaretow

  • koldrex 2013-12-17 14:44:33

    To na pewno będzie sukces taki jak pasaże, z których się wycofują ;) Chyba nie zauwazyli,że klient się zmienił i nie chce badziewia z palet.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    27,80

  • Śr

    17,36

  • Min

    12,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9590

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.