Czerwona Torebka sprzedała lokale za 59 mln złotych

Autor: www.dlahandlu.pl 10 lutego 2015 11:59

W 2014 roku łączna wartość sprzedaży lokali handlowych w pasażach Czerwona Torebka wyniosła prawie 59 mln złotych netto, co stanowiło wzrost o ponad 3,2 mln złotych w porównaniu do wartości osiągniętej w roku 2013. Jak informuje spółka, na wynik ten składa się finalizacja transakcji sprzedaży 160 modułów, czyli o ponad 17 proc. więcej niż rok wcześniej. Nastąpił także znaczący, prawie 22 proc., progres w sumie sprzedanej powierzchni nieruchomości.

- Główną grupą inwestorów są osoby fizyczne, które kupują nieruchomości za własne środki - traktując je, jako inwestycję, która nie tylko zapewnia im wysoką i niezmienną stopę zwrotu na poziomie 8 proc., lecz dzięki zastosowanemu przez Czerwoną Torebkę modelowi biznesowemu, nie wymaga także zaangażowania przez cały okres trwania umowy oraz daje solidne zabezpieczenie inwestycji w postaci aktu własności kupowanej nieruchomości - mówi Tomasz Jurga, członek zarządu spółki Czerwona Torebka.

Oferta produktu inwestycyjnego firmy Czerwona Torebka polega na sprzedaży pełnego prawa własności do pojedynczych lokali, a także ich pakietów i całych pasaży w modelu najmu zwrotnego. Kupując lokal w pasażu już za około 300 tys. złotych i oddając go spółce
w zarządzanie, inwestor czerpie zysk z tytułu wynajmu należącej do niego nieruchomości.

W umowie ma zapewniony, wypłacany kwartalnie przez 15 lat, 8-procentowy zysk waloryzowany co roku o wartość wskaźnika inflacji. Spółka Czerwona Torebka, operator obiektów, jest odpowiedzialna za komercjalizację, jednocześnie pokrywa wszystkie koszty związane z posiadaniem nieruchomości, w tym m.in. ubezpieczenie, koszty bieżącej eksploatacji oraz niezbędnych remontów i modernizacji.

- Grupa inwestorów, którzy nawiązali współpracę ze spółką stale rośnie. Dotychczasowe wyniki sprzedaży wskazują na wzrostową tendencję kupna pakietów i całych pasaży handlowych. Ponadto, między innymi dzięki wysokiej jakości obsługi posprzedażowej i pełnemu respektowaniu terminów wypłat czynszów najmu, blisko połowa obecnych inwestorów podjęła decyzję o zakupie kolejnych lokali - dodaje Jurga.

Obecnie spółka zarządza 64 pasażami na terenie kraju. Średni poziom komercjalizacji wszystkich obiektów wynosi ok. 90 prc.  Wśród najemców pasaży Czerwona Torebka oprócz regionalnych przedsiębiorców, znajdują się znane ogólnopolskie marki takie jak Rossmann, Pepco, Neonet, MediaExpert.

Przypomnijmy,  w 2013 roku spółka sprzedała 104 lokale o pow. 7805 mkw.  za 56 mln zł. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • koziak 2015-02-14 17:40:16

    Jarmuż poczytaj, polskie polskie

  • jarmuż 2015-02-13 16:49:08

    A Media Expert, to niby polskie jest? Właściciel Czerwonej Torebki sprzedał wszystkie swoje firmy, więc pewnie i z tą tak samo zrobi. lepiej oddać zagranicznym i mieć kasę.. bez sensu.

  • rary 2015-02-12 08:55:17

    O ile sławny Pan właściciel czerwonej torebki, nie sprzeda swojego dzieła (podobnie jak Żabki itd), to może być kolejny sukces Polskiego rynku, tuż obok media expert

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    4,81

  • Min

    3,32

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.