Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Część handlowa lotniska większa o 3 tys. mkw. Wśród najemców Samsung Brand Store

Autor: dlahandlu.pl 30 kwietnia 2015 14:00

Nowa część handlowa Lotniska Chopina obejmuje sklepy i lokale gastronomiczne o łącznej powierzchni ponad 3 tys. mkw. Oferowane będą w nich towary, m.in.: Michael Kors, Ermenegildo Zegna, Emporio Armani, Salvatore Ferragamo, Ralph Lauren czy Burberry. Powstanie także sklep z zabawkami oraz słodyczami M&M’s oraz Samsung Brand Store.

Pasażerowie będą mieli do dyspozycji nowy sklep Aelia Duty Free, w którym oprócz typowego asortymentu wolnocłowego, czyli alkoholu, papierosów i kosmetyków, będzie dostępna także bielizna marki Victoria’s Secret oraz alkohole i cygara wraz z serwisem degustacyjnym Le Connaisseur.

Wśród nowych sklepów pojawi się również Premium Food Gate z wyborem polskich produktów regionalnych.

Warszawski port poszerza także swoją ofertę gastronomiczną. Nowością będzie strefa food court z lokalami McDonald’s, The Flame oraz Papaya. Łączna powierzchnia wszystkich restauracji i kawiarni przekroczy 700 mkw.

Nowy pasaż handlowy uruchamiany jest w części zastrzeżonej lotniska i dostęp do niego będą mieli tylko pasażerowie z ważna kartą pokładową i po przejściu kontroli bezpieczeństwa. Ogólnodostępne części nowego terminala otwarte zostaną 23 maja.

Całkowita powierzchnia nowego obiektu wynosi ponad 60 tys. m kw. (po połączeniu z obecnie użytkowaną częścią cały Terminal A będzie miał powierzchnię 154,5 tys. m kw).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    5,21

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.