Da Grasso chce zwiększyć przychody franczyzobiorców

www.portalspozywczy.pl 30 maja 2014 13:51

- Staramy się sprawić, że pizzerie Da Grasso odwiedzać będzie jeszcze więcej klientów, a to z kolei może przełożyć się na zwiększenie przychodów franczyzobiorców nawet do 30 proc. do końca 2014 roku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Magdalena Piróg, wiceprezes Da Grasso.

Obecnie sieć Da Grasso stawia na zrównoważony rozwój i stałą poprawę jakości usług. - Rzeczą drugorzędną stało się otwieranie jak największej liczby lokali. Rozpoczęty w zeszłym roku rebranding, został starannie zaplanowany, a jednym z jego najważniejszych założeń jest ujednolicenie sieci, nie tylko pod względem wizualnym, ale przede wszystkim jakościowym. Wymusił on także zakończenie współpracy z niektórymi z naszych partnerów. Obecnie planujemy otwierać kilkanaście lokali rocznie, już całkowicie w nowym brandzie. Nie mamy ambicji być największą z polskich sieci. Dużo bardziej zależy nam na tym, aby nasze pizzerie stały się lokalami pierwszego wyboru - komentuje Magdalena Piróg.

Da Grasso pracuje także nad rozwojem i promocją zamówień online. - Wprowadzając prawie pół roku ten system, zauważyliśmy jak bardzo było to potrzebne. Obecnie, w ciągu jednego tygodnia realizujemy ponad 1000 zamówień online - mówi.

Plany sieci na najbliższe lata zakładają podjęcie działań zmierzających do generowania możliwie jak najniższych kosztów bieżących. Służą temu między innymi rozwiązania informatyczne (między innymi system zamówień online) oraz atrakcyjne warunki współpracy z dostawcami. - Staramy się sprawić, że pizzerie Da Grasso odwiedzać będzie jeszcze więcej Klientów, a to z kolei może przełożyć się na zwiększenie przychodów franczyzobiorców nawet do 30 proc. do końca 2014 roku - potwierdza Magdalena Piróg.

- Rozpoczęty w 2013 roku rebranding jest w trakcie wdrażania. Ma on na celu, wprowadzenie zmian nie tylko wizualnych, ale także marketingowych i biznesowych. Założyliśmy, że cały proces zostanie zrealizowany w ciągu 3 lat, czyli do 2016 roku - podsumowuje.
Da Grasso jest obecnie liderem wśród sieci pizzerii w Polsce - prowadzi około 200 placówek.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6477

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.