Daniel Grabka odpowiada za markę własną w centrali Salling Group

Autor: dlahandlu.pl 27 września 2018 14:09

Daniel Grabka przez ostatnie 7 lat dyrektor zakupów Netto Polska w czerwcu br. został dyrektorem marki własnej w centrali koncernu Salling Group w Danii.  Z firmą Netto związany jest od 2004 roku.

1 czerwca br. Dansk Supermarked, spółka dominująca dla takich sieci detalicznych ja Netto, Føtex, Bilka i inne zmieniła nazwę firmy na Salling Group.

To pierwsza zmiana nazwy Dansk Supermarked od 1964 roku, kiedy A.P. Møller - Maersk został współwłaścicielem grupy. W 2014 roku Møller - Mærsk sprzedał swoje udziały w firmie funduszowi Salling, który obecnie jest jedynym właścicielem firmy.

Przypomnijmy, że Dansk Supermarked Group, do której należy m.in. Netto Polska, odnotowała w 2017 roku bardzo dobre wyniki wszystkich swoich spółek, spółka przyznała, że był to jej najlepszy rok w historii. Pierwsze roczne sprawozdanie finansowe od czasu ponownego przejęcia firmy przez Salling Foundations wykazuje wzrost zarówno przychodów, jak i zysków. Ponadto, grupa osiągnęła najwyższy w historii udział w duńskim rynku. W planie są dalsze inwestycje, także w Polsce.

Dansk Supermarked Group kupiła ponadto 80 proc. udziałów w firmie Skagenfood A/S w Jutlandii Północnej, która zajmuje mocną pozycję na rynku gotowych dań pakowanych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9199

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.