DayUp: Konsumenci oczekują, że produkty spożywcze będą prozdrowotne i wygodne w użyciu

www.portalspozywczy.pl 5 grudnia 2018 18:15

- Większość trendów panujących obecnie na rynku produktów spożywczych można przyporządkować do dwóch mega trendów, które już od kilku lat kształtują strategie marketingowe i produktowe w Polsce. Są to „potrzeba zdrowego stylu życia oraz „poszukiwanie łatwych rozwiązań” - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Bartosz Ponikło, dyrektor ds. marketingu firmy Arteta Sp. z o.o., właściciela marki DayUp.

- Pierwszy z nich skupia w sobie wszystkie zjawiska dotyczące zdrowego odżywiania np. clean label, produkty funkcjonalne, trend „bez” (laktozy, vegan friendly, bez dodatku cukru, bez glutenu itp.). Drugi związany jest oczekiwaniem przez konsumentów produktów wygodnych w spożyciu (convienience), „na raz” (snacking), na drogę (on-the-go) - wylicza Bartosz Ponikło.

Jego zdaniem oferta marki DayUp jest odpowiedzią na w/w dwa mega trendy jednocześnie. - Zwłaszcza akcentując tzw. czystość etykiety i uczciwość dotyczącą składu (np. brak dodatków technologicznych), co w wielu kategoriach nie jest oczywistością. DayUp wchodzi w taką kategorię udowadniając, że można zaoferować bardzo czysty pod względem składu produkt, wygodny w użyciu, jednocześnie w punkcie cenowym osiągalnym dla konsumenta masowego. Wbrew pozorom polski konsument bardzo szybko absorbuje trendy pochodzące z innych rynków, często szybciej niż konsumenci z krajów rozwiniętych. Trendy, do tej pory uważane za niszowe, stają się nagle bardzo popularne i to nie tylko wśród zamożnych, wielkomiejskich konsumentów. W firmie Arteta nazwaliśmy to strategią umasawiania nisz. Dzięki odpowiedniej polityce cenowej, masowej komunikacji budującej penetrację mentalną marki oraz maksymalnej penetracji fizycznej, dzięki efektywnej dystrybucji ważonej, jesteśmy w stanie oferować do tej pory niszowe produkty szerokiemu gronu konsumentów w całej Polsce - zapewnia ekspert.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,69

  • Śr

    0,32

  • Min

    0,15

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.