DayUp: Polscy konsumenci poszukują produktów o czystej etykiecie

Autor: dlahandlu.pl 22 sierpnia 2018 10:56

Rok 2018 na rynku spożywczym, to kolejny rok, który mija pod hasłem powrotu do natury. Według Health Focus International już 77 proc. kupujących jest zainteresowanych zakupem produktów naturalnych. Polscy konsumenci również coraz częściej poszukują takich produktów.

W związku z panującymi w Polsce trendami na rynku spożywczym coraz częściej na sklepowych półkach spotykamy produkty o tzw. „czystej etykiecie”. Od innych odróżnia je przede wszystkim użycie prostych, powszechnie znanych składników i krótki skład. Pierwszą polską marką mogącą pochwalić się produktami stricte Clean Label oraz certyfikatem SugarWise jest DayUp. 

– W odpowiedzi na potrzeby konsumentów postanowiliśmy stworzyć całkiem nową linię produktów – w wygodnym opakowaniu, smaczną alternatywę często przesłodzonych deserów mlecznych lub jogurtów, a przy tym w pełni naturalną, taką „bez ściemy”. Koncentrujemy się przede wszystkim na zmianie mentalności i nawyków żywieniowych Polaków, co można osiągnąć jedynie poprzez edukację w zakresie czytania etykiet ze zrozumieniem – komentuje Piotr Izdebski – prezes zarządu Arteta – producenta marki DayUp.

– Należy podkreślić, że nowy trend w „czyszczeniu etykiet” utrzymujący się na rynku to duży krok naprzód. Realizując misję marki DayUp walki o lepszą żywność, nie tylko uczestniczymy, a stymulujemy to zjawisko w Polsce. Przewidywać można, że trend w kolejnych latach jeszcze zyska na sile i w przyszłości będziemy mogli zaobserwować wysyp zdrowej żywności w przystępnych cenach – podsumowuje Piotr Izdebski, prezes Arteta.

DayUp to zdrowe przekąski zamknięte w wygodnych, poręcznych opakowaniach. Na rynku wyróżniają się przede wszystkim prostym składem bez żadnych ulepszaczy oraz tym, że na żadnym etapie produkcji nie dodano do nich cukru, ani substancji słodzących. 

Clean Label czyli „czysta etykieta” to termin stosowany w przemyśle spożywczym określający produkty cechujące się krótkim, zrozumiałym dla klienta i naturalnym składem. Termin ten powstał przede wszystkim w trosce o zdrowie konsumentów, a jego celem jest uproszczenie dokonania wyboru żywności o wysokiej wartości odżywczej i zdrowotnej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,69

  • Śr

    2,48

  • Min

    1,29

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6351

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.