Delecta promuje kisiele KIDS i FIT

Autor: pr 7 stycznia 2019 13:12

Delecta promuje kisiele KIDS i FIT Fot. materiały prasowe

Marka Delecta zachęca do przygotowania całej rodzinie pysznego kisielu, który ma nie tylko wyjątkowy, owocowy smak, ale jest też słodką, rozgrzewającą przekąską. Kampania promocyjna kisieli Owocowy Kubek KIDS oraz Owocowy Kubek FIT obejmująca emisję billboardów sponsorskich w telewizji, jak również działania on-line i PR, dedykowane zimowym deserom, wystartowała 1 stycznia 2019.

„Hu! Hu! Ha! nasza zima zła” – głosi znana dziecięca piosenka, a zarazem wiersz Marii Konopnickiej. Na szczęście dzięki marce Delecta, możemy śmiało zacytować drugą część refrenu: „A my jej się nie boimy”. Na rynku dostępne są bowiem smaczne, zdrowe przekąski, które pozwolą przetrwać srogą zimę i dodadzą energii na każdy dzień nadchodzących ferii zimowych. Z myślą o dzieciach powstał więc Owocowy Kubek KIDS, a dla dorosłych marka przygotowała wersję FIT, która w pełni wpisuje się w najnowsze trendy żywieniowe, zawierając w sobie superfood i jednocześnie posiadając 30% cukru mniej.

–  Marka Delecta stawia na emocjonalny aspekt przygotowywania deserów i przekąsek. Radość, bliskość, troska to uczucia, które zakorzenione są w naszych produktach, służących celebrowaniu wspólnych chwil. Ferie zimowe to czas na bycie razem, ale też czas zabawy i beztroski – często w ekstremalnych warunkach pogodowych. Podanie maluchowi bądź, równie zmarzniętemu po całym dniu zabaw, rodzicowi rozgrzewającego deseru w postaci kisielu to oczywisty przejaw miłości i troski, wyrażonej w słodkiej, zdrowej i pysznej przekąsce. Naszą kampanię, promującą kisiele, można od 1 stycznia zobaczyć w telewizji, internecie, a także na kanałach social media marki Delecta – powiedziała Monika Rożnowska, starszy kierownik marki Delecta w Bakalland SA.

Bilbord sponsorski Delecty emitowany będzie jest w telewizji TVN, TVP2, Polsat oraz w stacjach tematycznych TVN przez cały styczeń 2019 roku.

Kampania obejmuje także działania PR, w ramach których dziennikarze otrzymają od marki Delecta nie tylko informacje produktowe, ale też wysyłki kreatywne zachęcające do spróbowania rozgrzewających przekąsek, tak dobrze znanych nam z dzieciństwa.

Za kreację bilboardu sponsorskiego oraz aktywności w social mediach marki odpowiada Agencja OpusB. Zakup mediów realizuje Dom Mediowy Starcom. Natomiast za działania PR odpowiada agencja 38PR & Content Communication.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7825
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.