Delecta rusza z nową kampanią w social mediach

Autor: pr 2 kwietnia 2019 13:40

Delecta rusza z nową kampanią w social mediach Fot. materiały prasowe

Z myślą o osobach chcących samodzielnie tworzyć domowe wypieki z wysokiej jakości produktów, Delecta udoskonaliła i poszerzyła ofertę swoich cukrów smakowych, które stanowią nieodzowny element wielu ciast oraz deserów. Ich digitalowa kampania promocyjna, obejmująca działania on-line, takie jak m.in. filmiki CTA na FB i IG z dedykowanym przepisem oraz bumper ads na YouTube, jak również komunikację PR, wystartowała 1 kwietnia 2019 i potrwa do końca miesiąca.

W myśl idei „jesteś tym, co jesz” marka Delecta stworzyła linię „Z serca natury”, która wyróżnia producenta na tle konkurencji pod względem uproszczonego składu i zastosowania wyłącznie wysokiej jakości naturalnych składników. Seria jest stale poszerzana o nowe produkty. Zmieniane i dostosowywane do niej są także bestsellerowe pozycje z portfolio marki. Przykładem takiego produktu jest popularny cukier smakowy, który podczas domowych wypieków uwzględniany jest niemal w 90% przepisów, co stawia go na drugim miejscu, zaraz po proszku do pieczenia.

W czasie trwania kampanii pojawi się ponad kilkadziesiąt wpisów z przepisami wykorzystującymi cukry smakowe na kanałach FB i IG Delecty. Marka postawiła również na promocję poprzez bumper ads na YouTube. Kampania obejmuje także działania PR, w ramach których dziennikarze otrzymają od marki Delecta nie tylko informacje produktowe, ale też wysyłki kreatywne zachęcające do spróbowania nowych produktów w portfolio marki. To doskonały okres na promocję, ponieważ marka oferuje swoim konsumentom nie tylko wszechstronną wiedzę o samym produkcie i jego walorach, ale dostarcza mnóstwo inspiracji na wyjątkowe słodkości, które można podać swoim podczas Świąt.

Za kreacje oraz aktywności w social mediach marki odpowiada Agencja OpusB, zaś za działania PR agencja 38PR & Content Communication.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6483
Ilość aktualnych ofert: 277850

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.