Deloitte Digital przygotowała zimową kampanię dla Pizza Hut

Autor: pr 29 listopada 2016 09:21

Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut (AmRest) zimową kampanię wizerunkowo-sprzedażową „Poznaj nowe menu sezonowe”. Celem akcji jest promocja nowych smaków pizz i promowanie sieci, jako miejscana rodzinny obiad. Agencja Deloitte Digital była odpowiedzialna za całość projektu, od opracowania strategii po egzekucję kreacji digital i BTL.

24 listopada został emitowany spot telewizyjny przygotowany przez Deloitte Digital w ramach kampanii „Poznaj nowe menu sezonowe”, która trwa od początku listopada. Kampania obejmuje zarówno kanały digital, Social Media, jak i BTL oraz elementy OOH (obejmuje wszystkie restauracje sieci Pizza Hut w centrach handlowych). Punktem wyjścia dla prac nad kampanią było wprowadzenie do oferty nowego, idealnego na chłodne dni menu.

Grupą docelową kampanii są osoby w wieku 35-49 lat mieszkające w miastach, gdzie działają restauracje Pizza Hut, zarówno korzystający już z oferty sieci, jak i nie będący jej klientami. Rodziny szukające miejsca na obiad w rodzinnym gronie, jak i młodzież, która chce miło spędzić czas ze znajomymi.

 Deloitte Digital była odpowiedzialna za całościowe przygotowanie projektu, m.in. opracowanie strategii, pomysłu kreatywnego, integrację komunikacji w kanałach online i offline, przygotowanie Key Visuals oraz kreacji na potrzeby kampanii display w Internecie, działań w kanałach Social Media oraz po raz pierwszy dla tej marki, spotu telewizyjnego.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,19

  • Śr

    1,63

  • Min

    0,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7507

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.