Detaliści w USA stawiają na punkty odbioru zakupów

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 30 maja 2017 10:46

Pracownicy firmy Amazon testowali punkty odbioru od marca, teraz mogą z nich korzystać także subskrybenci Prime. Dwa sklepy typu Pick-up działają w Seatlle. Mają podobny model działania do ich europejskiech odpowiedników: odbiera się w nich zamówienie złożone w internecie, a pracownicy umieszczają zakupy w bagażniku.

Amazon dodał kilka innowacji technologicznych, aby przyspieszyć i ułatwić cały proces. Użytkownicy Amazon Fresh członkowie (którzy płacą dodatkowo) mogą uzyskać zamówienie w ciągu piętnastu minut. Subskrybenci Prime, którzy korzystają z punktów pick-up bezpłatnie, muszą poczekać około dwie godziny. Za zakupy można zapłać online lub przy odbiorze.

Eksperci nie są zgodni co do tego, czy punkty pick-up to przyszłość handlu detalicznego żywnością, ale w Stanach Zjednoczonych odbywa się swoisty "wyścig zbrojeń" na ilość pick-upów. Lider rynku, Walmart, otwiera wiele takich punktów. W pick-upy mocno inwestuje również sieć Kroger.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9722

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.