Devil Energy krytykowany ze reklamę z hasłem „Ona już wie co za chwilę będzie miała w ustach...”

Autor: wirtualnemedia.pl 27 listopada 2017 09:50

Producent napoju energetycznego Devil Energy najnowszą reklamą w social mediach oburzył wielu internautów. Mimo oskarżeń o seksizm nie przeprosił ani nie usunął grafiki z hasłem „Ona już wie co za chwilę będzie miała w ustach...”, tylko dodał jej nowy wariant z mężczyzną - podają wirtualnemedia.pl

Na profilu marki Devil Energy pojawia się reklama, na której widać twarz kobiety uniesioną ku górze, jej brodę podtrzymuje męska dłoń. Zdjęcie opatrzono hasłem „Ona już wie co za chwilę będzie miała w ustach...”. Wpis z reklamą oznaczono wpisem „ Oznacz dziewczynę, która lubi czuć smak Devila w ustach”. Wywołało to natychmiastową reakcję internautów. W ich komentarzach dominuje krytyka, a główny zarzut dotyczy seksizmu i przedmiotowego traktowania kobiet. Pojawiają się też negatywne opinie co do jakości samej grafiki. „Seksistowski motyw którego autorzy zapomnieli że połowę rynku stanowią kobiety. Chcecie w ten sposób zrazić do siebie 50 proc. Odbiorców?” - czytamy w jednym z nich. W kolejnym: „To arcydzieło to owoc pracy grafika i copy zatrudnionych z łapanki "na staż"? Chłopaki, właśnie zrobiliście krzywdę jakiejś marce tym, że jesteście nabuzowanymi hormonami prawiczkami. Co Pani będzie miała w ustach to jedno, ale co będzie na Waszych biurkach w poniedziałek rano.” Inna internautka stwierdziła „Co za seksistowski szajs. Tekst żałosny, ale kto to przyjął i puścił w świat? Reklama na poziomie mułu”. Firma nie odniosła się do komentarzy i zarzutów. Nie zamieszczono żadnych przeprosin ani wyjaśnień. Natomiast w sobotę na fanpage’u pojawiła się kolejna, analogiczna reklama. Zamiast wizerunku kobiety widnieje na niej twarz mężczyzny, uniesioną ku górze, podtrzymywaną przez kobiecą dłoń. Pod zdjęciem - hasło: „On już wie w czym za chwilę zatopi usta...”. Tym wpisem właściciel Devil Energy nie uspokoił internautów. Pojawiła się kolejna fala krytycznych komentarzy. Można w nich odnotować takie reakcje: „Ciemnota i tępota do potęgi. Głupotę "ratujecie" głupotą. Porażka, idiotyzm i kretynizm. Wasz poziom. NIC nie łagodzi takiego debilizmu i patologii jaką od Was zalatuje”. „Szybka reakcja i prymitywna zagrywka w marketingu. Zastanawiające są różne reakcje Ludzi, choć dla mnie oczywiste...Wynikają z niezrozumienia. A prymitywnie reklamująca się marka: prymitywizm ‘ratuje’ innym prymitywizmem. Niby "równouprawnienie"....To samo dno. Porażająco marna zagrywka na którą niestety nabierają się zaślepione masy. Widać po różnych reakcjach pod obydwoma postami.” W niedzielny wieczór obie reklamy nadal były widoczne na profilu Devil Energy na Facebooku.

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,79

  • Śr

    0,91

  • Min

    0,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9191

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.