Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Deweloperzy nie rezygnują z inwestycji w centra handlowe

Autor: www.dlahandlu.pl 28 października 2013 10:13

Wrocław, Rzeszów, Opole - to miasta o dużym nasyceniu powierzchnia handlową. Wkrótce Lublin podwoi swoją, a w planach są kolejne projekty handlowe. Mimo to deweloperzy nie rezygnują ze swoich projektów.

- Każdy broni swojej oferty i stara się przyciągnąć klientów markami, których nie ma na danym rynku. Lokalizacja jest kluczowa przy rozpatrywaniu rentowności inwestycji - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Agata Czarnecka, senior konsultant CBRE.  

- Starsze, od lat niemodernizowane centra handlowe z ograniczoną ofertą będą musiały podejmować działania, żeby przyciągnąć klientów. Tam, gdzie nasycenie jest już bardzo duże, nie ma wiele do zaproponowania. Mogą powstawać mniejsze obiekty osiedlowe, ale ich oferta będzie raczej uzupełnieniem niż bezpośrednią konkurują galerii handlowych - dodaje ekspert CBRE.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.