Distribev Orbico: Alkohol odpowiada za 50-70 proc. obrotu sklepów i lokali

Autor: dlahandlu.pl 18 marca 2019 09:15

Distribev Orbico: Alkohol odpowiada za 50-70 proc. obrotu sklepów i lokali fot. Jerzy Wasilewski

Za cel stawiamy sobie rentowny wzrost obrotów naszych partnerów biznesowych, dlatego w taki sposób dobieramy asortyment oraz sugerujemy aktywności promocyjne, aby podnosić wartość całej kategorii alkoholi - mówi Jerzy Wasilewski, dyrektor ds. komercyjnych w Distribev Orbico.

Ambicją Distribev Orbico jest bycie kompetentnym doradcą dla partnerów biznesowych jakimi są właściciele i osoby decyzyjne w punktach sprzedaży i lokalach gastronomicznych. Jako kapitan całej kategorii alkoholi w Polsce (piwa, alkohole mocne i wina) mamy świadomość odpowiedzialności jaka ciąży na nas w kontekście rozwoju sprzedaży alkoholi w każdym z wyżej wymienionych punktów. Alkohol odpowiada bowiem za ponad 50-70 proc. obrotu i ma istotny udział w zyskach sklepów i lokali. Dlatego jako dział komercyjny Distribev Orbico ściśle współpracujemy z naszymi strategicznymi dostawcami dobrze planując działania, a następnie informując naszych partnerów o wszelkich nowinkach rynkowych, kampaniach reklamowych czy promocjach na kluczowe marki, które warto mieć w danym punkcie sprzedaży. W ramach analizy rynku i potencjału poszczególnych sklepów i lokali gastronomicznych jako Distribev Orbico dysponujemy danymi z ponad 60 tys. sklepów i ponad 25 tys. punktów gastronomicznych. Nakładając te dane na informacje o potencjale konkretnego punktu sprzedaży oraz naszą wiedzę ekspercką i informacje o aktywnościach promocyjnych producentów, jesteśmy w stanie doradzić każdemu sklepowi jak szeroką półkę i z jakim asortymentem, w tym nowościami, powinien zbudować – mówi Jerzy Wasilewski
Każdego dnia dbamy o poprawę rentowności sprzedaży poszczególnych sklepów i punktów gastronomicznych, aby przy rosnących kosztach utrzymania, ich właściciele mieli zasoby do inwestowania w coraz lepszą ekspozycję i dodatkowy serwis dla klienta końcowego. Dzięki profesjonalnemu zespołowi blisko 400 osób w dziale sprzedaży i flocie ponad 550 ciężarówek w całej Polsce, jesteśmy w stanie dostarczać zarówno wiedzę o tym, jakie produkty mają potencjał sprzedażowy w danej lokalizacji, ale także w krótkim czasie dostarczyć odpowiednio dobrany asortyment na miejsce. Nasze motto brzmi: być preferowanym dystrybutorem alkoholi dzięki atrakcyjnej ofercie, unikalnej propozycji asortymentowej i ciekawie zaprojektowanych programach lojalnościowych – wskazuje dyrektor.

Jerzy Wasilewski zauważa, że rozwój rynku alkoholi wspiera trend premiumizacji. - Konsument mając coraz więcej pieniędzy, chętniej sięga po droższe, lepszej jakości, atrakcyjniej podane alkohole. Dodatkowo rośnie grupa klientów aspirujących, którzy dzięki doświadczeniom zebranym m.in. w czasie podróży po Europie i świecie przenoszą na nasz grunt nawyki z innych krajów. Dlatego od kilku lat znacząco i szybciej niż rynek rośnie w sklepach sprzedaż win, whisky czy ginów – wskazuje Jerzy Wasilewski.


  • yupi 2019-03-18 19:06:17

    50-70% - gratuluję poziomu wiedzy o detalu

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,02

  • Min

    2,23

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6692
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.