Divante: Omnichannel wciąż wyzwaniem dla branży modowej

Autor: dlahandlu.pl 17 marca 2017 13:16

Badaniu zrealizowanemu przez Divante z Grupy OEX zostało poddanych 40 sklepów internetowych popularnych marek modowych. Najlepiej przygotowane w obszarze omnichannel są serwisy e-commerce z Holandii i Wielkiej Brytanii.

Divante przebadało marki odzieżowe pod kątem typowych mechanizmów omnichannel, m.in. możliwości sprawdzenia stanu magazynowego poszczególnych sklepów stacjonarnych z poziomu online, opcji skorzystania z programów lojalnościowych offline i online czy click&collect. Analiza została przeprowadzona w 4 regionach europejskich: Niemcy, Wielka Brytania, Holandia i kraje nordyckie: Finlandia, Norwegia i Szwecja. Wśród badanych podmiotów znalazły się m.in. Adidas, Esprit, New Look, Next, s’Oliver i H&M.

Omnichannel wciąż nie jest powszechnie stosowany w e-commerce. Duża część e-sklepów nie oferuje rozwiązań i funkcjonalności z tego zakresu, mimo że oczekują ich użytkownicy. Pomimo rosnącej popularności m-commerce aż 25% analizowanych serwisów nie posiada strony w wersji dostosowanej do przeglądania na urządzeniach mobilnych oraz aplikacji mobilnej. Co trzecia z analizowanych marek nie umożliwia klientom sprawdzenia online dostępności produktu w sklepie internetowym.

- Wyniki badania Omnichannel w branży fashion były dla nas sporym zaskoczeniem. Spodziewaliśmy się, że większość dużych graczy z tego sektora stosuje rozwiązania, które dziś coraz więcej użytkowników traktuje jak standard. Okazuje się, że nawet największe marki fashion wciąż stoją przed wyzwaniem dostosowania swoich e-sklepów do najnowszych trendów - podkreśla Tomasz Karwatka, CEO Divante.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,19

  • Śr

    1,65

  • Min

    0,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7827

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.