Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Divante wdrożyło platformę umożliwiającą personalizację promocji

Autor: dlahandlu.pl/pr 21 września 2015 12:36

Spółka Divante, należąca do giełdowej Grupy Tell, wdrożyła moduł umożliwiający korzystanie z systemu ZenCard w sklepach e-commerce zbudowanych w technologii Magento. Moduł umożliwia implementowanie przez sklepy reguł promocyjnych, które zachęcają klientów do zwiększenia koszyka lub nagradzają za dokonaną akcję.

ZenCard to platforma do zarządzania programami aktywizacji klientów, która automatycznie rozpoznaje konsumenta i przyznaje mu odpowiednią promocję. Sprzedawcy mogą za pośrednictwem ZenCard tworzyć programy lojalnościowe, którymi sami zarządzają i firmują własnym logo. System łączy dane o zakupach online i offline, dając sklepom możliwości dopasowania promocji do zainteresowań klientów, przy zachowaniu troski o ich anonimowość. 

Funkcjonalność umożliwia tworzenie zarówno reguł uniwersalnych dla wszystkich odwiedzających dany sklep (np. darmowe próbki perfum przy zakupie więcej niż 3 produktów czy 5% rabatu przy zakupie powyżej 200 zł), jak i wspiera projektowanie indywidualnych akcji promocyjnych dla konkretnych użytkowników.

ZenCard umożliwia sklepom także pozyskiwanie nowych klientów, np. spośród osób, które zrobiły zakupy w innym miejscu. W takim przypadku użytkownik, który dokonał zakupów np. za 300 zł w sieci marki X, może otrzymać zniżkę na zakupy w sklepie Y.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9620

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.