Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Do końca 2018 r. McDonald’s chce sprzedać 3,5 tys. restauracji

Autor: Onet.pl 9 maja 2015 16:44

Do końca 2018 r. McDonald’s chce sprzedać 3,5 tys. restauracji

Restrukturyzacja, obcięcie kosztów oraz wprowadzenie nowego jadłospisu - to tylko część zmian, które chce wprowadzić McDonald’s w celu odzyskania utraconych klientów. W punktach sieci już szósty kwartał z rzędu notowane są spadki sprzedaży - informuje Onet Biznes.

Prezes McDonald’s Steve Easterbrook zapowiedział plan zasadzający się m.in. na wprowadzeniu reorganizacji struktur firmy, która zostanie podzielona na cztery oddziały: amerykański, "głównych rynków międzynarodowych" (Francja, Kanada), "rynków o wysokim wzroście" (Chiny, Rosja) oraz resztę świata.  Easterbrook podkreślił, że ma się to przyczynić do zmniejszenia biurokracji.

W ciągu trzech lat, tj. do końca roku 2018, McDonald’s zamierza sprzedać 3,5 tys. restauracji. Roczne koszty mają zostać obniżone o 300 mld dolarów.

McDonald’s ma zamiar ponownie powalczyć o docelową grupę klientów. W planach jest m.in. dalsze rozszerzanie dostaw bezpośrednich do domu oraz powrót do obietnicy "ciepłego, zdrowego jedzenia".

Steve Easterbrook jest prezesem międzynarodowego giganta od trzech miesięcy. Wcześniej był szefem brytyjskiego oddziału McDonald’s. 

Pomimo kryzysu McDonald’s nadal cieszy się z dobrej pozycji rynkowej. Tylko w pierwszym kwartale br. zysk firmy wyniósł 800 mln dolarów.

Czytaj więcej w Onet Biznes.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    4,74

  • Min

    3,32

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.