Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Do końca roku Merlin.pl chce mieć 500 punktów odbioru

Autor: dlahandlu.pl 16 stycznia 2014 13:38

Jak zadeklarował prezes Ireneusz Kazimierczyk ze względu na duże zapotrzebowanie klientów na punkty odbioru, sklep Merlin.pl do końca roku uruchomi 500 takich miejsc. Do końca I kwartału ma ich być 250, z czego 200 w funkcjonujących na rynku placówkach sieci Małpka Express. - Nasi klienci chcą często porozmawiać o towarze, którzy zamówili i zapłacić na miejscu w placówce - informuje Ireneusz Kazimierczyk.

Dodatkowo jak zauważa standardem, którego wymagają klienci staje się dostarczenie towaru w ciagu 12 godzin - jeżeli zamówienie trafia do sklepu rano, klient chce je odebrać wieczorem. Jeżeli złożył je wieczorem oczekuje go w punkcie odbioru rano. Merlin.pl zamierza dążyć do takiego właśnie standardu obsługi klienta. Będzie to możliwe dzięki powiększaniu sieci obsługi klienta i punktów odbioru zamówionych towarów.

Jak zaznaczył prezes Kazimierczyk sklep zostanie przekształcony ze specjalistycznego portalu, lidera w sprzedaży kategorii książka i film w multibrandową platformę handlową, sprzedającą także produkty FMCG. 

Według dostępnych analiz w Polsce działa 12 tys. sklepów internetowych z czego tylko kilkanaście to silne, rozpoznawalne brandy. Szacowana wartość rynku e-commerce w Polsce to 26-30 mld zł. - Można powiedzieć, że nie jest to wielki kawałek tortu do podziału, ale atrakcyjny, bo ciągle rosnący - powiedział.

Merlin.pl działa w Polsce od 1999 roku. Swoją działalność rozpoczynał jako księgarnia, w kolejnych latach rozszerzał swój asortyment o zabawki, elektronikę, drobne RTV i AGD, kosmetyki czy artykuły sportowe. Dziś sklep Merlin.pl w swojej ofercie ma blisko 300 tys. różnorodnych produktów i ponad 2 miliony zarejestrowanych użytkowników. Właścicielem sklepu Merlin.pl jest Czerwona Torebka, do której należy także sieć Małpka Express.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    5,95

  • Min

    2,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.