Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Do końca roku pod szyldem Rossmann będzie działało 850 sklepów

www.portalspozywczy.pl 1 października 2013 10:26

- Otwieramy się wszędzie tam, gdzie nasz sklep może być rentowny. Poprzez rozwój sieci chcielibyśmy docierać do większej liczby gospodarstw domowych. Potencjał rozwoju sieci w Polsce jest ogromny. Docelowo szacujemy, że pod koniec 2018 roku istnieć będzie około 1600 placówek Rossmanna – mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Piotr Zieliński, pełnomocnik zarządu ds. najmu w firmie Rossmann.

- Do końca 2013 roku będziemy mieć 850 placówek. Z każdym rokiem przyspieszamy tempo rozwoju. Jeszcze kilka lat temu otwieraliśmy ok. 100 nowych lokali rocznie, teraz ok. 150 - mówi Piotr Zieliński.

Ekspert zapewnia, że Rossmann chce być bardzo blisko klienta. - Nasze sklepy mają różne powierzchnie, ta optymalna to około 300 m kw., ale takich lokali jest ograniczona liczba. Jesteśmy w dużych i małych miastach, w galeriach handlowych, na głównych ulicach miast, na osiedlach mieszkaniowych. Otwieramy się wszędzie tam, gdzie nasz sklep może być rentowny. Poprzez rozwój sieci chcielibyśmy docierać do większej liczby gospodarstw domowych. W tej chwili ta docieralność wynosi ponad 60 proc. W Warszawie działa obecnie ponad 60 sklepów z logo Rossmanna- Potencjał wszystkich dużych, polskich miast wciąż jest ogromny - przekonuje Piotr Zieliński. Produkty spożywcze stanowią znikomy procent całej oferty Rossmanna.

Priorytetem zawsze będą drogeryjne produkty. Pielęgnacja włosów i ciała to dwie dziedziny, w których oferta Rossmanna jest szczególnie bogata. Jesteśmy i będziemy drogerią, nie chcemy być sklepem spożywczym czy obuwniczym - dodaje.

Mimo, że Rossmann jest drogerią, to jednak dużą część sprzedaży stanowią artykuły dziecięce, również te poza drogeryjne.
- Dzieci to nasz bardzo poważny klient. Ten dział bardzo szybko i dobrze się rozwija. Klienci doceniają nasze marki własne my widzimy w tym duży potencjał. Ten koncept będzie cały czas rozwijany - zapewnia Piotr Zieliński. - W naszym największym sklepie w Manufakturze w Łodzi tam wyłącznie dziecku poświęconych jest kilka działów i sporo metrów kwadratowych - mówi Piotr Zieliński.

Mimo, że przedstawiciele Rossmanna są zadowoleni z wyników finansowych spółki, to jednak przyznają, że jak wszyscy odczuwają kryzys.
Jednak ubiegły rok Rossmann zakończył w Polsce z 5 mld zł przychodów ze sprzedaży. - Notujemy wzrosty. Ten trend będziemy chcieli zachować poprzez liczne produkty, marki własne i działania marketingowe. Mamy nadzieje, że ten rok będzie lepszy niż ubiegły - mówi Piotr Zieliński.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    6,07

  • Min

    3,23

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.