Dobroczynne działanie soków DrWitt w nowej kampanii marki

Autor: pr 4 maja 2017 11:56

Dobroczynne działanie soków DrWitt w nowej kampanii marki fot. materiały prasowe

DrWitt to więcej niż sok czy napój – to gama produktów funkcjonalnych, wzbogaconych witaminami lub minerałami. W smaczny i wygodny sposób mogą one zastąpić suplementy diety, po które często sięgamy. Na to właśnie zwraca uwagę najnowsza kampania marki. Spoty DrWitt zobaczymy w dwóch odsłonach: Witalność i Uroda.

Uczucie niemocy, brak energii lub słaba kondycja skóry to oznaki, że organizm potrzebuje witamin lub minerałów. W takiej sytuacji szukamy skutecznych i funkcjonalnych rozwiązań. To idealny moment, żeby sięgnąć po DrWitt – doskonałą alternatywą dla suplementów w tabletkach. Dzięki nowej, lekkiej butelce, wspomagać organizm można jeszcze wygodniej. Wszystko to bez konieczności konsultacji z lekarzem lub farmaceutą, gdyż picie DrWitt każdego dnia sprzyja dobremu samopoczuciu i zdrowiu.

Kampania telewizyjna marki prezentuje w dwóch spotach dwie bohaterki – na pozór różne, jednak łączy je to, że obie szukają wsparcia dla organizmu. Pierwsza, choć aktywna, odczuwa brak energii. W pierwszej chwili sięga do domowej apteczki, jednak wie, że w takiej sytuacji jest inna, bardzo smaczna forma dostarczenia sobie porcji witamin i minerałów – DrWitt Witalność. Produkt zwiera m.in.: kwas foliowy, niacynę, witaminę B6 i B12 przyczyniające się do zmniejszeniu uczucia zmęczenia i znużenia. Z kolei druga kobieta martwi się stanem swojej skóry i szuka sposobu, jak o siebie zadbać. Dosyć ma już różnorodnych specyfików, więc sięga po DrWitt Uroda o smaku marchwi i pomarańczy, który dzięki zawartości witaminy A i cynku pomaga zachować zdrową skórę. Obie reklamy przypominają, że codzienne dbanie o siebie może się łączyć z przyjemnością i ulubionym smakiem. DrWitta można bowiem pić na co dzień, na zdrowie.

Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów teraz DrWitt jest teraz dostępny w nowych, lekkich, litrowych butelkach. Na tym beneficie skupiają się działania outdoorowe kampanii. Subtelne, a zarazem obrazowe grafiki pojawiły się na citylightach w przestrzeni miejskiej.

Litrowa butelka ma 9 wariantów smakowych, które wspierają różne potrzeby organizmu. Z oferty DrWitta można wybrać jedną z 7 funkcji, odpowiednią do oczekiwań. Obok Witalności i Urody są to również: Odporność, Metabolizm, Błonnik, Koncentracja oraz Antyoksydacja.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9434

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.