Dobrowianka rozszerza działania w social media

Autor: www.dlahandlu.pl/pr 23 września 2011 10:58

Dobrowianka rozszerza działania w social media

Dobrowianka uruchomiła profil na Facebooku w ramach kontynuacji działań w mediach społecznościowych.

Zgodnie z przesłaniem marki, "Zrób dla siebie coś dobrego", Dobrowianka zachęca kobiety do doceniania własnej osoby i sprawiania sobie drobnych przyjemności, aby zawsze czuć się dobrze i lekko we własnym ciele. Fanpage poświęcony jest tworzeniu idealnego świata kobiet. Za pomocą specjalnej aplikacji, internautki będą mogły wybrać rzeczy, które ich zdaniem powinny znaleźć się w takim świecie. Na podstawie odpowiedzi znana ilustratorka Anna Maria Przybysz stworzy jedyny w swoim rodzaju obraz.

Dobrowianka pierwszy raz pojawiła się w mediach społecznościowych w czerwcu 2011 roku, kiedy ruszyły działania ambasadorskie z udziałem popularnych blogerek, a na Facebooku została uruchomiona aplikacja „Spraw sobie komplement". Zyskała ona dużą popularność, a konsumentki chętnie publikowały na swoich tablicach wypowiedzi, takie jak:, „Nawet na polnej łące wyglądam jak seks w wielkim mieście", „Jestem tak zjawiskowa, że ludzie zamiast dzień dobry mówią mi dziękuję", czy „Mylę się tylko wtedy, kiedy myślę, że się mylę".

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,29

  • Śr

    1,63

  • Min

    1,08

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7094
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 708

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.