Domowy Dyskont chce sprzedawać te same produkty co Lidl i Biedronka, ale taniej

Autor: money.pl 8 listopada 2017 15:38

Domowy Dyskont chce sprzedawać te same produkty co Lidl i Biedronka, ale taniej fot. Shutterstock

Polska firma rzuca rękawicę Biedronce i Lidlowi. Chce sprzedawać te same towary co dyskonty, tylko w jeszcze niższych cenach. W ofercie mają być też markowe: telewizory, ekspresy do kawy czy klocki Lego – informuje serwis money.pl.

79 zł kosztuje w sklepie DomowyDyskont.pl telefon MyPhone Flip. To o 34 proc. taniej niż w Biedronce, która miała go w swojej ofercie. Szef sklepu Igor Pielas nie chce zdradzić jak udało mu się zdobyć towar, który sprzedawał największy sklep w Polsce. Przyznaje jednak - takich okazji będzie więcej.

- Chcemy zawalczyć z Biedronką i Lidlem o produkty niespożywcze. Na początku będą to głównie artykuły do domu, ale z czasem planujemy też ofertę związaną z hobby czy ogrodem - mówi money.pl Pielas.

Jak twierdzi, choć dyskonty są bardzo silne jeśli chodzi o zwykłe sklepy stacjonarne, to praktycznie nie ma ich w internecie. Pielas przypomina, że dziś Polacy mniej więcej co czwartą złotówkę za zakupy zostawiają w Biedronce, Lidlu, Netto czy Aldim, ale żaden z tych sklepów nie działa online. I on tę lukę chce właśnie załatać.

Ceny w Domowym Dyskoncie rzeczywiście są niższe, ale są jednak i produkty droższe. - Chcemy działać w inny sposób niż konkurencja. Większość z nas wywodzi się z dużych korporacji albo startupów. Wiemy, że kluczem do sukcesu będzie na przykład marketing – tłumaczy Pielas.

I przyznaje, że wzorować chce się głównie na dyskontach. Będą więc gazetki, promocje, akcje tematyczne. Konkurencja? Wbrew pozorom jest spora: od sprzedawców na Allegro po outlety internetowe sprzedające w podobnym do Dyskontu Domowego modelu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,49

  • Śr

    6,92

  • Min

    4,44

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9024

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.