Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Dorota Wellman wypromuje marki własne Lidla

Autor: www.dlahandlu.pl 6 września 2016 13:31

Dorota Wellman wypromuje marki własne Lidla fot. Lidl

Lidl przygotował nową kampanię reklamową, która będzie promowała marki własne sieci. Jej twarzą została Dorota Wellman.

Budowanie świadomości na temat zalet marek własnych i przemyślanych zakupów jest jednym z celów kampanii „Sprytnie i tanio kupować marki własne w Lidlu”.

- Poprzez moje zaangażowanie w kampanię chcę przekazać ludziom, że mają wybór, ale nie między jakością i ceną, ponieważ mogą mieć te rzeczy razem i nie muszą za to słono płacić. Wiele osób o tym nie wie i dlatego tu jestem – chcę powiedzieć ludziom, że mogą mieć dwa w jednym – podkreśla Dorota Wellman, ambasadorka kampanii Lidla.

Nowa kampania Lidla startuje we wrześniu br. – kolejne jej etapy można będzie śledzić w ogólnodostępnych mediach.

Przypomnijmy, Dorota Wellman rozpoczęła współpracę z Lidlem w ubiegłym roku prowadząc wspólnie z Karolem Okrasą program "Dorota, Karol i Goście". Teraz będzie reklamowała marki własne Lidla.

Przedstawiciele sieci Lidl ujawniają, że 70 proc. wartości obrotu w sklepach Lidl generują właśnie marki własne. Również 70 proc. wartości wszystkich produktów sprzedawanych w sklepach Lidl w Polsce pochodzi od polskich producentów.

Eksport marek własnych od polskich producentów do 18 krajów, w których działają sklepy Lidl wyniósł w 2015 r. 1,7 mld zł i zanotował spadek w porównaniu z 2014 rokiem, gdy wartość tego eksportu wyniosła 2,3 mld zł.

Udział marek własnych w rynku europejskim wynosi obecnie 35%, co stanowi wzrost niemal o 5 punktów procentowych w porównaniu do 2008 roku. - Ta tendencja nie dziwi, jeśli połączy się ją z trendami konsumenckimi. Zgodnie z danymi GfK, dla 67% klientów w Polsce najważniejszą rzeczą w marce jest to, czy jest warta swojej ceny. Coraz głośniej mówi się także o tzw. smart shoppingu, który polega m.in. na wybieraniu artykułów wysokiej jakości z adekwatną do niej ceną. Z jakością produktu ściśle wiąże się także to, co na etykiecie – według raportu Consumer Life, niemal 41% konsumentów w Polsce weryfikuje skład artykułu zawsze lub prawie zawsze. Klienci kupują więc te produkty czy usługi, którym mogą zaufać, a to zaufanie budują na podstawie weryfikowanej jakości - przekonują przedstawiciele Lidla.

  • Mateusz 2016-09-06 23:14:31

    Czy Lidl będzie umieszczać na wszystkich swoich produktach jasną i czytelną informację, gdzie wyprodukowano dany produkt? Chciałbym jako klient wiedzieć więcej kto stoi za danym towarem, a nie czytać samą informację o siedzibie firmy w Polsce...

  • nena 2016-09-06 22:02:28

    Za dużo polskich produktów marnej jako9ści pod ta marka np zastąpienie pizzy alfredo garmażeryjnej pizzt na bez smakowa toppo z iqlotexu , wycofanie szynki praskiej czy zastąpienie lodów migdałowo waniliowych na patyku gelatelli z Belgii na marnej jakosci ballino made in poland cóż jakość w dół równanie si9e z biedronka

  • kreez 2016-09-06 14:35:27

    Ale to dalej robi charytatywnie?

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,46

  • Min

    2,55

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8660

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 555168

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.