Dostawca usług z zakresu marketingu sensorycznego zwiększył przychody i zysk

Autor: dlahandlu.pl 23 lutego 2016 19:20

Po czterech kwartałach 2015 r. Grupa IMS odnotowała następujący wzrost przychodów i zysków, które wyniosły odpowiednio: 42 mln zł oraz 6,85 mln zł. W 2014 roku przychody IMS wyniosły 37 mln zł, a zysk - 5,5 mln zł.

Wzrost przychodów ze sprzedaży w 2015 r. w stosunku do analogicznego okresu roku 2014, wynika w dużej mierze ze sprzedaży systemów galeryjnych i urządzeń Digital Signage (serwery dostępowe, standy multimedialne) oraz ze sprzedaży towarów i materiałów, w tym głównie urządzeń i zapachów aroma. 

Od początku 2015 roku, Grupa wzmacnia potencjał sprzedażowy i technologiczno – programistyczny w IMS r&d (dawniej Tech Cave). Ma to na celu zwiększenie wolumenu sprzedaży systemów galeryjnych produkowanych przez IMS r&d (standy, lokalizatory i rabatomaty). Szacunkowy wzrost kosztów w całym 2015 roku w stosunku do roku 2014, jakie Grupa poniosła w związku z w/w działaniami, to ok. 0,3 mln zł.

Na dzień 31 grudnia 2015 roku Grupa dostarczała abonamentowe usługi interaktywnego systemu audio i video do 8.558 lokalizacji (lokalizacja = pojedyncze urządzenie audio, video lub aromabox, za które pobierana jest opłata abonamentowa). Na dzień 31 grudnia 2014 roku Grupa świadczyła w/w usługi w 7.238 lokalizacjach – wzrost w ciągu jednego roku działalności wyniósł więc 1.320 lokalizacji.

Na dzień 31 grudnia 2015 roku, w porównaniu ze stanem na dzień 31 grudnia 2014 r., Grupa zwiększyła ilość lokalizacji, w których świadczona jest usługa aromamarketingu z 1.507 do 1.959 – wzrost o 452 lokalizacje. Łącznie na dzień 31 grudnia 2015 roku Grupa dostarczała usługi abonamentowe oparte w większości o długoterminowe kontrakty do 10.517 lokalizacji (stan na dzień 31 grudnia 2014 r. to 8.745 lokalizacji) - wzrost w ciągu roku działalności o 1.772 lokalizacje. W IV kwartale 2015 roku Grupa zwiększyła liczbę obsługiwanych lokalizacji o 715, w tym: 497 lokalizacji z usługą interaktywnego systemu audio i video i 218 lokalizacji z usługą aromamarketingu. Przychody abonamentowe oparte wzdecydowanej większości o kilkuletnie kontrakty stanowią 42 proc. wszystkich przychodów Grupy. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,63

  • Min

    1,85

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8311

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.