Dostawcy vs. sieci handlowe: Potrzebna jest zmiana mentalności, a nie ustawy

www.portalspozywczy.pl 1 lipca 2016 16:00

Nie wierzę aby stosunki dostawcy- sieci handlowe mogły zostać uregulowane poprzez jakąkolwiek ustawę. Jedynej możliwości upatrywałbym w zmianie mentalności po obu stronach negocjacyjnych stołów i pracy nad budowaniem długofalowych relacji opartych na zaufaniu i sprawiedliwym podziale marży - powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Dariusz Zieliński, prezes Ceko.

Jego zdaniem, w kwestii zmniejszenie znaczenia sieci handlowych i marek własnych sieci wiele zależy od konsumenta i zmian w jego przyzwyczajeniach zakupowych. - Wraz ze wzrostem zainteresowania zdrową żywnością, dobrą jakością i gotowością zapłaty premii za naturalną żywność rola sieci handlowych może ulec zmniejszeniu na rzecz mniejszych sklepów ale to nie będzie szybki proces – mówi Dariusz Zieliński.

Ponadto, uważa, że postulat ograniczania poziomu marż w handlu jest jak najbardziej słuszny.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    4,15

  • Min

    1,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8783

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.