Douglas: Planujemy rozwijać się w tempie 5-8 perfumerii na rok

Property News 9 stycznia 2014 14:19

W 2014 roku planujemy otwarcie 5-8 perfumerii. Chcemy zaprosić klientów do naszych nowych sklepów m.in. w Elblągu, Lublinie, Siedlcach czy Olsztynie - mówi w rozmowie z propertynews.pl Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska.

W 2013 roku Douglas otworzył w Polsce osiem perfumerii: w Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Lublinie, Gdyni, Inowrocławiu, Gliwicach i Łomży. Z kolei istniejące placówki sukcesywnie przechodziły proces modernizacji. Sklepy po remodellingu wyróżniają się nową kolorystyką, opierającą się na połaczeniu bieli i antracytu. Kolejne inwestycje przewidziane są na ten rok.

- W 2014 roku planujemy nadal rozwijać się w tempie 5-8 perfumerii na rok. Podpisalismy już umowy najmu m.in. w: Elblągu, Lublinie, Siedlcach czy Olsztynie. Większość naszych nowych placówek aranżujemy w formacie House of Beauty, w opcji standardowej powierzchni (ok. 250 mkw.). W tym formacie stawiamy na połączenie handlu detalicznego z usługami i strefą edukacyjną - zapowiada Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska. - Edukacja to przede wszystkim Szkoły Makijażu, w których odbywają się praktyczne warsztaty dotyczące wizerunku. Strona usługowa to gabinety kosmetyczne, manicure, pedicure, miejsca do wykonywania makijażu - dodaje.

Perfumerie Douglas planują dalszy rozwój usług, takich jak: warsztaty makijażowe, konsultacje pielęgnacyjne, masaż dłoni czy różne odmiany manicure. - Stawiamy na usługi, bo jest to jeden z elementów naszego serwisu, a także ważna wartość dodana dla naszych klientów. M.in. właśnie ta strategia zadecydowała o tym, że w ostatnim badaniu „Postrzeganie ofert sieci detalicznych w 2013" zostaliśmy ocenieni przez konsumentów jako jedna z najlepszych firm handlowych w Polsce i najlepsza w branży perfumerii - mówi Agnieszka Mosurek-Zava.

Strategia rozwoju sieci Douglas opiera się na integrowaniu kanału internetowego ze stacjonarnym. Jak zapowiada Agnieszka Mosurek-Zava, w najbliższych miesiącach integracja obu kanałów bedzie jeszcze intensywniejsza. - W naszych perfumeriach stacjonarnych klienci cenią sobie unikalne doświadczenia zakupowe, kontakt z konsultantem i możliwości testowania produktów. W internecie natomiast - szybkie zakupy z gwarancją oryginalności kosmetyków - podsumowuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    4,81

  • Min

    3,32

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.