Drogerie Jawa integrują sieć, Perfect Store Jawa powalczy z korporacyjną konkurencją

Autor: Wiadomości Kosmetyczne/dlahandlu.pl 26 listopada 2015 10:32

- Chcemy zaoferować klientom tanie, szybkie, przyjemne zakupy. Mamy gotowy projekt sklepów Perfect Store Jawa, zintegrowanej sieci, która pozwoli wygrać z korporacyjną konkurencją – zapowiedział Wojciech Radliński, prezes sieci Jawa i firmy dystrybucyjnej Komplex-Torus podczas konferencji handlowej sieci Jawa.

Obecnie sieć liczy 600 sklepów. W planach jest powiększenie jej o dodatkowe 400. Jednak według zarządu najważniejsze jest, aby ilość przeszła w jakość. Stąd pomysł na rozpoczęcie budowy sieci zintegrowanych placówek, które połączy system IT, wspólna lista asortymentowa oraz jeden system lojalnościowy.

Do końca  2017 roku integracja ma objąć 80 drogerii i 120 stoisk w marketach. W ten sposób powstanie 200 zintegrowanych sklepów Perfect Store Jawa, które zdaniem Wojciecha Radlińskiego, będą w stanie realnie konkurować z nowoczesnymi sieciowymi formatami. Pierwsze wdrożenia planowane są już na początek nowego roku. W maju ruszy program lojalnościowy. 

Przeczytaj także:

Sieć Jawa aktywnie walczy o klientów. W sierpniu br. ruszył projekt: „Jawa Makeup & Beauty”. Zakłada on stworzenie specjalnych przestrzeni, tj.: stoisk makijażowych dla kobiet, które przy okazji zakupów znajdą czas na sesję z wizażystkami sieci Jawa.

Po zakończeniu testów w Aleksandrowie Kujawskim drogerie Jawa planują ulokować stoiska we wszystkich swoich sklepach.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    16,19

  • Śr

    7,93

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7507

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.