Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Duka chce mieć 80 sklepów

Autor: pr 5 kwietnia 2016 10:14

Od 2013 roku, kiedy Duka dołączyła do grona marek pod opieką polskiej Grupy Grass,
sieć przeżywa rozkwit działalności.  W chwili zmiany właściciela licząca 32 sklepy sieć ze skandynawskim wzornictwem, w minionym roku rozwinęła się o 11 dodatkowych salonów sprzedaży.

Oferta marki obecna wówczas w Polsce i Szwecji, weszła w 2015 roku na rynek bułgarski i holenderski.

- Dla nas 2015 to był bardzo udany rok. W ciągu 12 miesięcy powiększyliśmy sieć o ponad 30%. Ten wynik z pewnością byłby niemożliwy bez naszych partnerów franczyzowych, z którymi otworzyliśmy 5 sklepów w Polsce i 2 za granicą. Co więcej, nasi partnerzy już po pierwszych miesiącach, deklarują chęć dalszej współpracy w nowych lokalizacjach. Już dziś wiele projektów mamy potwierdzonych i wiemy, że tempo rozwoju nie będzie niższe niż w 2015 roku. – podsumowuje Teresa Szynkiewicz, Dyrektor ds. Rozwoju sieci DUKA.

Do końca 2016 roku marka planuje rozwój w Polsce i poza granicami do 80 salonów. Grupa zapowiada otwarcia nowych sklepów w Niemczech i Wielkiej Brytanii. Nadal rozwija się w Polsce. 30 marca br. nowy sklep DUKA został otwarty w Galerii Słonecznej w Radomiu (to pierwszy sklep marki w tym mieście). Trwa także intensywna modernizacja już istniejących salonów, jak w centrum handlowym 3 Stawy w Katowicach oraz w Galerii Łódzkiej. Z początkiem kwietnia po remoncie w nowej odsłonie zostanie zaprezentowany również sklep DUKA w Solaris Center w Opolu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.