Duża konkurencja na polskim rynku kawiarni

www.portalspozywczy.pl 3 kwietnia 2017 14:36

– Każda nowa marka ma szansę wejść na rynek i znaleźć dla siebie miejsce. Jednak aby ostatecznie odnieść duży sukces, będzie musiała pokonać sporą konkurencję, z jaką mamy obecnie do czynienia w Polsce – powiedział serwisowi portalspozywczy.pl, Adam Mularuk, Brand President marki Starbucks.

Polacy coraz częściej i chętniej odwiedzają kawiarnie, co stanowi niewątpliwą zachętę dla nowych sieci oraz kawiarni alternatywnych. Jednocześnie na rynku panuje duża konkurencja. Czy to dobre perspektywy dla nowych graczy?

– Obserwujemy coraz większe zainteresowanie tematyką kawy wśród Polaków. Poszukiwanie smaków, nowych doznań i sposobów przygotowania to kwestie, które są im coraz bardziej bliskie. Dla nas jest to bardzo dobra wiadomość, bo to proces, w którym chcemy uczestniczyć i w którym możemy podzielić się  swoją wiedzą z naszymi gośćmi – mówi Adam Mularuk, Brand President marki Starbucks.

Dodaje jednocześnie, że na rynku mamy kilku największych i najbardziej rozpoznawalnych graczy, należących do samej czołówki europejskich kawiarni sieciowych i marek kawowych. Jego zdaniem, by odnieść sukces biznesowy na tak nasyconym jak rynku, za rozwojem sieci kawiarnianej musi stać coś więcej niż tylko duża liczba lokali.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,49

  • Śr

    6,13

  • Min

    4,44

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9722

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.