Duże zmiany w Manufakturze. 90 mln zł na modernizację centrum

Autor: dlahandlu.pl 25 kwietnia 2019 14:30

Duże zmiany w Manufakturze. 90 mln zł na modernizację centrum Fot. materiały prasowe

W Manufakturze w Łodzi rozpoczyna się właśnie wielka modernizacja. Jest to inwestycja wyjątkowa pod wieloma względami – poprzedziły ją specjalistyczne badania konsumenckie dotyczące aktualnych preferencji gości. To na ich podstawie zaplanowano spektakularne zmiany w aranżacji przestrzeni, wybierając rozwiązania najnowszej generacji, zgodne z obowiązującymi światowymi trendami w branży retail.

Rozpoczynająca się modernizacja to zdecydowanie największa inwestycja w 13-letniej historii Manufaktury. Projekt zmian poprzedziły kilkuetapowe, indywidualnie opracowane badania opinii i upodobań klientów. Niecodzienna jest też skala inwestycji – na modernizację budynku galerii handlowej przeznaczono 90 milionów złotych. – Pracując nad tym projektem, zwróciliśmy szczególną uwagę na obszar customer experience – mówi Marcin Stokowiec, dyrektor ds. inwestycji w Apsys Polska, zarządcy obiektu.

Choć modernizacja obejmie całą galerię handlową, obiekt będzie funkcjonował bez zakłóceń, przez cały, 17-miesięczny okres zaplanowanych prac. Koncepcję zmian opracował zespół pracowni Sud Architekt Polska, która była odpowiedzialna za projekt i budowę Manufaktury. Centrum zostało otwarte 13 lat temu, a projektowane było blisko dwie dekady temu.

Manufaktura chce nadal nadążać za zmianami i nowymi oczekiwaniami klientów. Chce je wyprzedzać. Dlatego przedstawiciele właściciela – Union Investment Real Estate GmbH oraz zarządcy obiektu jednogłośnie uznali, że przed rozpoczęciem prac związanych z planowaniem modernizacji dokładnie poznają i przeanalizują aktualne preferencje gości Manufaktury. Badania, dotyczące potrzeb i upodobań klientów, które zlecono firmie Reteam Group, miały bardzo szczegółowy charakter.

– Dziś poznanie swojego klienta – jaki jest, co lubi, dlaczego przychodzi właśnie do nas - ma kluczowe znaczenie. Konkurencja jest ogromna, bo oprócz innych obiektów handlowych jest też cały, ogromny rynek e-commerce. Dlatego tak ważne są projekty skrojone na miarę. I z tego powodu zarządcy obiektów handlowych powinni poświęcać dużo uwagi preferencjom klientów. Jeśli miejsca nie będą atrakcyjne, ludzie poszukają alternatyw - tłumaczy Kathrine Heiberg, właścicielka Reteam Group.

W badaniu wykorzystano metodologię mind16, umożliwiającą stworzenie zanonimizowanych profili zachowań konsumenckich, związanych z ich komfortem w tym miejscu, jego designem, kształtami i kolorami. Wyniki były bardzo konkretne i w klarowny sposób połączyły projekt modernizacji Manufaktury z preferencjami klientów. Odpowiedzi ankietowanych były jedną z podstaw dla stworzenia kompleksowej koncepcji zmian.



WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    27,40

  • Śr

    17,83

  • Min

    11,98

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7058
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 708

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.