Dwa Żubry na rozgrzewkę – ruszyła nowa kampania marki

Autor: pr 13 listopada 2018 10:25

Dwa Żubry na rozgrzewkę – ruszyła nowa kampania marki Fot. materiały prasowe

Fabuła najnowszego spotu marki tradycyjnie osadzona jest w Puszczy Białowieskiej. Tym razem para dostojnych Żubrów w niecodzienny sposób pomaga małemu przyjacielowi w walce z chłodem. – Spot z charakterystycznym przymrużeniem oka pokazuje, że Żubr nie tylko przynosi ochłodzenie w upalne dni, ale jest również idealnym kompanem podczas mroźnych wieczorów. Kiedy za oknem panują niskie temperatury i niesprzyjające warunki, wielu Polaków na rozgrzewkę wybiera właśnie Żubra – mówi Łukasz Kling, Brand Manager marki.

Reklamy Żubra w nietypowy, przewrotny sposób opowiadają historie mieszkańców Puszczy. Możemy odnieść je do sytuacji z życia codziennego i dzięki temu utożsamić się z nimi. To właśnie uniwersalny przekaz i zabawna forma sprawiają, że komunikacja marki od lat podbija serca Polaków, a wiele spotów uznana jest już za kultowe.

15-sekundowa reklama trafiła do TV oraz na profil marki w social media. Dodatkowo, w ramach kampanii, zaplanowane są także regularne działania na Facebooku Żubra. Za kreację i przygotowanie spotu odpowiadają agencja PZL, dom produkcyjny OTO Film oraz Platige Image. Za działania w internecie, social media oraz PR odpowiadają agencja Tailor Made PR i Huta 19. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,48

  • Min

    3,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.